Klaagforum
Klaagforum
KOmt het klaagforum nog terug? Ik heb wel even iets te klagen 

I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
tuduuh tuduuh, tuuduutuuduutuuduuuuh (':- (maar nou doet de fluitende smiley het niet, jammer)mama van peanut schreef:Maar de geur van vers gemaaid gras maakt veel goed toch?maartje12 schreef:Ja en ik heb hier echt de hele ochtend (vanaf 7:15 tot 12.30 uur) naar zo'n rottige grasmaaier moeten luisteren. Zo eentje met zo'n enorme maaier die schuine bermen maait.
Wat een rotgeluid!![]()
Kom op dames; "Always look on the bright side of life......"
Mink@ mv B. 23 jaar
Ach die was vast en zeker verdwaald.Ilse501 schreef:dan klaag ik hier even. De gemeente is vandaag al 6 (!!!!) keer met zo'n vreselijk teringherriemakende straatveger voor het huis langsger. Zoveel troep maak ik ook niet, hoor.....![]()
Toen ik net thuis kwam zag ik dat eindelijk alle rommel in de voortuin, in het huis én in de achtertuin van mijn buren geruimd was!
Bedankt dat je ze hebt doorgestuurd Ilse

Yvonne mama van $joerd (21 jaar)
ysje schreef:Ach die was vast en zeker verdwaald.Ilse501 schreef:dan klaag ik hier even. De gemeente is vandaag al 6 (!!!!) keer met zo'n vreselijk teringherriemakende straatveger voor het huis langsger. Zoveel troep maak ik ook niet, hoor.....![]()
Toen ik net thuis kwam zag ik dat eindelijk alle rommel in de voortuin, in het huis én in de achtertuin van mijn buren geruimd was!
Bedankt dat je ze hebt doorgestuurd Ilse

I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)