Iris lust wel friet,,,,, en pizza

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

Iris lust wel friet,,,,, en pizza

Bericht door LauramvAnneenLisa »

Sinds een kleine week mag iris vast voedsel proberen a la rapley.
Eigenlijk wil ik iets 3 dagen achter elkaar geven ivm mogelijke reacties, maar ze vindt het allemaal niks en krijgt zo weinig binnen (als het al binnenkomt) dat ik toch maar steeds iets n ieuws probeer.
banaan, brood, komkommer, sperzieboon, brocoli, ze vond het allemaal maar niks. ze likt er hooguit aan en trekt dan een vies gezicht.

Vandaag had ik dus brocoli geprobeert , maar we hadden ook frietjes (overfriet) op tafel staan. Ze mag aardappel, maar friet is vetter en zouter dus was ik net van plan. Maar ze zat er zo naar te kijken, en acht de rest had ze ook niet gegeten dus echt kwaad kon het niet dacht ik.

en voor het eerst nam ze dus wel een hapje, en liet het door haar mond gaan, en nog een hapje en meer kauwen en nog meer. uiteindelijk kwam het meeste er wel weer uit, ik denk dat ze hooguit een centimeter doorgeslikt heeft, maar voor het eerst heeft ze iets gedaan dat op eten lijkt....frietjes.... dat gaat wat worden.....
Laatst gewijzigd door LauramvAnneenLisa op za aug 13, 2011 8:04 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

hahaha ja dat belooft wat :twisted:

en het was toch nog niet erg als ze niets binnen kregen die eerste maand(en)? als je tenminste bv blijft geven?

ik start over 10 dagen maar ben al een beetje aan het smokkelen :wink:
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

ja ik blijf gewoon bv geven en het is ook niet erg dat ze vrijwel niks binnenkrijgt, maar ik begon me wel af te vragen of ze er uberhaupt aan toe was, aan het hele idee van vast voedsel.
annelinda

Bericht door annelinda »

Hahaha, ze weet nu al wat ze lekker vind!
Gewoon lekker blijven oefenen, komt vanzelf wel. Hier pas met een dikke 10 maanden dat ze echt goed begon te eten.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ovenfrietjes zonder zout is toch gewoon aardappel?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

hahaha, slimme meid!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

gistere zei een vriendin, je hebt dus een p-p-p kind
pizza - patat - poffertjes

poffertjes doen we voorlopig nog maar niet, maar aangezien ik mijn eigen pizza maak dacht ik dat dat wel kon. Heb haar een stukje korst gegeven met een heel klein beetje tomatensaus erop. Nou, dat was nog lekkerder dan frietjes, ze heeft er echt zeeeer enthousiast op gesabbeld, in de mond, er weer uit, er weer in tot het compleet afgekloven wel op de grond gegooid werd.......
Suuz

Bericht door Suuz »

hahaahh grappig

P had laatst een hele pannenkoek op gegeten in een pannenkoekrestaurant echt tot verbazing van mij en de medewerkers.. Ze normaal helemaal geen warm eten, ook geen patat ;)
Plaats reactie