datum start school

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marjo

datum start school

Bericht door Marjo »

I ris wordt 13-10 4 jaar. Ik dacht dat ze dan vanaf 13-10 naar school zou gaan. Nu krijgen we een voorstel van de bso vanaf 1-10. Dat is toch onlogisch of niet? Zo betalen we 2 weken kdv en bso :shock: .
Als het kon vroeg ik het natuurlijk de school of de bso maar die hebben nog heeeel lang vakantie hier. Ben even benieuwd naar jullie verhalen.
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Bij ons doen ze ook bso vanaf de helft van de maand. Dus dan zou het denk ik vanaf de zestiende zijn.
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

De contracten lopen hier ook vanaf de 1e of de 16e van de maand. Dan is het dus een afweging die je moet maken, of je betaalt voor een poosje dat je geen gebruik maakt van de BSO, maar ze kan wel direct terecht bij de BSO, of je hebt de eerste paar dagen dat ze naar school gaat geen BSO. Ik zou het laatste doen als ik jou was ;) , mits je dat praktisch geregeld krijgt.

t Is natuurlijk wel heel sneaky dat ze de datum van ingang op het contract niet even met je overleggen. Ik zou er dus zeker een belletje of mailtje aan wagen.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
liesluc

Bericht door liesluc »

1 oktober is de teldatum van het lln aantal, dus hoe meer lln in school, hoe meer geld ze krijgen.
Slim gedaan van de school. ::D
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hier kunnen we bij de bso ook zelf de datum kiezen wanneer we die in laten gaan.
of de eerste, of de 16e.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Marjo

Bericht door Marjo »

O dus zo doen ze dat. Als ik het goed begrijp begint de school dus gewoon op de 4de verjaardag en de bso op de 1ste of de 16de. Dan is de 16de veel beter, missen we 1 bso dag namelijk haar verjaardag. Of ze moet al per 1-10 naar school kunnen. Wel suf dat ze het niet heeft overlegd.

Ze stuurde het voorstel ook per mail met het verzoek of we voor 1-9 willen reageren en dat ze zelf vanaf de volgende dag tot 1-9 op vakantie was. Laat ook niet echt ruimte over voor overleg :wink: . Goede eerste indruk......
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

de meeste kindjes gaan pas de dag na hun vierde verjaardag naar school trouwens. hier in ieder geval wel.
even bellen dus met ze :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Mieke

Bericht door Mieke »

Chantal schreef:de meeste kindjes gaan pas de dag na hun vierde verjaardag naar school trouwens. hier in ieder geval wel.
even bellen dus met ze :)
En op onze school hebben ze 1 instroommoment per maand.
Dus de eerste maandag van de volgende maand mogen de kids komen.

In het geval van I ris, zou ze bij ons op school starten op de eerste maandag van november.
Plaats reactie