Overal bultjes
Overal bultjes
Even snel vanuit frankrijk.
Liam heeft sinds woensdag allemaal bultjes op zijn buik en rug staan eerst dacht ik dat hij verbrand was maar ik had hem heel goed gesmeerd en regelmatigmaar aan het eind van de dag dus rood en later de bultjes. Iemand ervaring zal hij toch verbrand zijn geweest of zijn het warmte bultjes? Of heeft hij een reaktie op de zonnebrand die ik hier gekocht heb. Ik heb hem s avonds ingesmeerd met vaseline cetomacrogol creme maar ik zag later dat dit 4maand overdatum is zal het daarvan komen? Deze maar weggooien zowiezo.
Ik heb er een foto van maar weet niet hoe ik dat vanaf de iphone hierop kan krijgen.
Liam heeft sinds woensdag allemaal bultjes op zijn buik en rug staan eerst dacht ik dat hij verbrand was maar ik had hem heel goed gesmeerd en regelmatigmaar aan het eind van de dag dus rood en later de bultjes. Iemand ervaring zal hij toch verbrand zijn geweest of zijn het warmte bultjes? Of heeft hij een reaktie op de zonnebrand die ik hier gekocht heb. Ik heb hem s avonds ingesmeerd met vaseline cetomacrogol creme maar ik zag later dat dit 4maand overdatum is zal het daarvan komen? Deze maar weggooien zowiezo.
Ik heb er een foto van maar weet niet hoe ik dat vanaf de iphone hierop kan krijgen.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Zou het dan ook niet op zijn armen en benen moeten zitten? Nu ik er over nadenk het zit eigenlijk alleen op zijn huid waar normaal geen zon komt. Zal er misschien ook wel mee te maken hebben inderdaad.Dorien schreef:Had dit berichtje over het hoofd gezien. Het lijkt mij meer op een zonne allergie.
Sterkte met je ventje. Zielig hoor! Ik vroeg mij vandaag nog af of hij nu inmiddels al wel 1x per dag kan slapen?
Het slapen gaat hier eigenlijk wel goed doordat ze hier best laat naar bed gaan zo half 9 voor hem laat wordt hij nu pas rond half 8 8 uur wakker en dan red hij het heel goed met 1 slaapje er is hier natuurlijk ook genoeg afleiding dat scheelt.
Regina, moeder van
Ik denk niet dat het van de vaseline cetomacrogolcreme komt die 4 maanden over tijd is. Er zit een redelijke marge op de houdbaarheidstermijn. Als je er verder geen gekke dingen mee hebt gedaan dan zal dat wel loslopen.
Misschien reactie op zon of warmte? Heeft hij dat vaker gehad of nu voor het eerst? Zonnebrandcreme zou natuurlijk ook kunnen.
Misschien reactie op zon of warmte? Heeft hij dat vaker gehad of nu voor het eerst? Zonnebrandcreme zou natuurlijk ook kunnen.
Nee, dat hoeft niet. Kan ook warmte uitslag zijn natuurlijk. Finn had altijd vooral op zijn romp zonneallergie en ik heb het ook we eens gehad maar toen juist op mijn armen. Ieder mens weer verschillend.
Klinkt goed dat ritme dat julie daar zo hebben! Geniet ze nog lekker!
Klinkt goed dat ritme dat julie daar zo hebben! Geniet ze nog lekker!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Hier een kind met een allergie voor wegwerpluiers, voor die bovenrand. Had vrijdag niet genoeg wasbare luiers meegegeven naar kdv dus kreeg hij even een wegwerpluier aan (en dan meteen van het goedkoopste soort). Hij zit nu weer onder de uitslag op buik en onderrug. Kan dat het misschien zijn? Zit het op die hoogte?