He he ik zit weer

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

He he ik zit weer

Bericht door Claudiac »

Terug van werk, kinderen opgehaald, naar huis gefietst. Ongeveer kwart voor 7 thuis. Deur open, kinderen buitenspelen. Aardappels van gisteren opgebakken, vlees opgezet (stoofvlees van gisteren), nog een paar groentenballetjes gebakken, bloemkool gekookt, even gegratineerd en aan het eten.

Ach1lles eet alles en wat hij niet lust, gooit hij op de grond. Dat was de bloemkool.

Isk@nder heeft 1 hapje op en verder alleen water. Dat hapje moest, anders mocht hij niet meer naar buiten.

Evelientje at alleen haar aardappels en moest van mij ook een stukje bloemkool proeven. Dat vond ze zo vies dat ze alle bloemkool inclusief aardappels moest overgeven. Deed ze verder niet moeilijk over hoor...

Toen heb ik het maar opgegeven en heb de deur opengezet; ze speelden nog even buiten.

Om 19:30 bad gemaakt, iedereen schoon, verhaaltje naar bed.

Keuken opgeruimd, vuilnis naar de container, kolfspullen gestoomd, kopje thee... en dat is nu...

Morgen weer naar werk.

Toch wel druk, drie kleintjes. Voorals als m'n vriend 's avonds nog niet thuis is.
Suuz

Bericht door Suuz »

hmm klinkt heel erg bekent ;)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Leuk he van dat soort avonden?
Geniet lekker van je kopje thee en lekker op tijd naar bed.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Oke, dat is mijn vooruitzicht dus?!?!

Haha je schrijft het leuk op! Het is zo herkenbaar
Marielle

Bericht door Marielle »

Hou op. Pfff, vermoeiend soms of niet?
Wanneer ik alleen ben vind ik het ook pittig om 3 kinderen met eten in de buik, schoon en wel in bed te krijgen na een werkdag. Ik ben gestopt met (uitgebreid) koken die dag, want dan wordt het helemaal dramatisch hier.
Ik ben vooral blij wanneer ik alles van kant heb en zelf even kan zitten met een kopje thee.
Ann1gje
J&J SANTORINI

Bericht door Ann1gje »

Pfff herkenbaar.... Ook met twee vind ik dat best al heel pittig, laat staan met drie....
Ben zo blij dat ik nu ff niet meer werk!!
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

vanavond zijn we lekker bij de chinees gaan eten, een tafel naast het aquarium. Dus lekker gegeten en geen afwas!
wennetje

Bericht door wennetje »

Hier 4 dagen in de week een vergelijkbaar tafereel maar met slechts 1 peutertje (alhoewel ik er de laatste tijd nog direct na thuiskomst 2 buurkindjes in de zandbak krijg maar die eten niet mee :-D ).

Maar dat op-de-bank-plof moment naderhand is daardoor wel extra lekker :-)
Plaats reactie