yes voorlopig geen vaccinaties meer

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Ana
J&J MAURITIUS

yes voorlopig geen vaccinaties meer

Bericht door Ana »

Vanochtend met J0ela voor de zoveelste vaccinatie geweest, ze krijgen er hier een paar meer dan in NL. Vanochtend de derde dosis hepatitisB.

Ze begonnen hier al met twee vaccinaties op de dag van geboorte.... Maar nu heeft ze er als het goed is 10 gehad.

tot mijn grote vreugde zei de zuster op het laatst dat ze nu pas weer moet als ze jarig is geweest, begin maart ongeveer. Echt heerlijk!

Ik vind het hier echt zo'n onoverzichtelijk gebeuren. Ze werken niet met afspraken en in principe is het dat wie het eerst komt, het eerst aan de beurt is. Maar in dit land gaan zulke dingen niet eerlijk, je kunt ervoor betalen om direct aan de beurt te zijn en hoe assertiever en opdringeriger, hoe eerder je aan de beurt bent.
En dat ben ik dus niet :wink: ik ben echt Hollands en kan deze manier van werken gewoon niet begrijpen. Vandaag had ik het idee dat ik als laatste in de rij zou eindigen, zat me helemaal op te vreten. Maar de zuster heeft me denk ik een beetje geholpen zodat ik toch nog net voor de pauze aan de beurt was. Nu had ik 2 uur gewacht, anders had het zeker nog een uur langer geduurd.

De kinderarts was overigens tevreden, ze hoorde wel een klein ruisje maar al minder dan twee maanden geleden. We gaan alsnog een hartecho laten maken maar het was niks urgents volgens de arts.
Ook zei ze dat er heel binnenkort een of meerdere tandjes door zullen komen.

Ow ze weegt 7870 gram en is 69,5 cm. (vorige week op het CB in NL 68 cm maar zo precies is dat vast niet)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

goh wat een aparte manier van doen zeg.
Voor onze begrippen dan.
Ook wel interessant om te lezen.
Fijn dat je voorlopig de prikjes hebt gehad, dat scheelt toch weer hè.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie