We zijn maandag bij het cb geweest. E vi en A nouk groeien goed. Ben ik zo blij om. Tuurlijk is het vaak pittig, maar daarom ben ik zo blij dat ik me om hun gewicht en de bv iig geen zorgen hoef te maken. A nouk is echt beroerd geweest van de eerste prikjes. Ze had zelfs 38.4 koorts . Het was echt zielig, ze brulde van de pijn. Ook hebben ze de waterpokken. I ris had ze 2 weken geleden. Ze lijken er niet erg veel last van te hebben. Oftewel ze doen niet echt anders dan anders. Maar ik wilde even pronken met de curve. Die van A nouk is erg vergelijkbaar, dus ik hou het bij die van E vi.
Kijk, goed he!!!!!!
Miranda schreef:Wow, dat ziet er super goed uit! Petje af voor jou! Maarre.... ik mis hierbij wel het bewijs! Oftewel, waar zijn de foto's van die mooie meiden?
Rustig rustig. Niet teveel verwachten. Ben al blij dat ik de rust heb gevonden om 2 draadjes te starten . Nu nog lezen en reageren en dan foto's plaatsen. Kan natuurlijk niet alleen maar pronken. Maar foto's komen echt wel!
Tjonge nu al waterpokken. Hopen dat ze het erg genoeg hebben dat ze genoeg weerstand opbouwen, anders krijgen ze het misschien nog wel een keer.
Wat groeien ze goed zeg! Ben benieuwd wanneer ze Lara inhalen
Hoe gaat het met jou? en babyperiode is echt niet makkelijk en rooskleurig. En jij hebt er twee. Dus je mag hier echt wel een keertje komen klagen hoor.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Liesbeth schreef:Super Marjo die groei van die meiden!
Angelique schreef:Gaat het met jezelf ook goed?
WZZ
Grappig dat precies de tweelingmama's willen weten hoe het met mij gaat. Goeie vraag, valt me op dat die niet heel vaak gesteld wordt.
Ik red het eigenlijk redelijk. Soms wordt het me teveel, 3 kinderen waarvan 2 baby's. Da's vooral op momenten dat ik erg moe ben. Dan zie ik het niet meer zo rooskleurig zeg maar. Afgelopen week is mijn schoonmoeder geweest. Echt super. Ze is een week geweest en het was echt een tweede kraamweek. Ik kreeg kopjes thee en werd 's middags naar bed gestuurd om te rusten. Het huis blinkt weer. Heerlijk. Ik vind het zelfs een beetje spannend om het weer alleen te doen. Ik moet er even weer inkomen. Ook zo mooi dat zij vroeger geleerd heeft om kindjes te laten huilen want dat was goed voor de longen en ze nu bij de eerste kik het liefste wil knuffelen en troosten. Ook op het gebied van bv heeft ze veel geleerd volgens mij.
De bv loopt super. Ik heb er geen moeite mee en ik ben er ook aan gewend om erg veel te moeten eten en drinken. Dat ik veel thuis ben en het lastiger is om met 2 kindjes op pad te gaan vind ik (nog) niet erg. Ik heb die rust zelf ook wel nodig denk ik. Het is ook wel een hele toestand om op pad te gaan met zijn allen.
Ook vind ik het steeds leuker worden. Ze lachen steeds meer en maken meer contact. Ook heb ik hoop dat de avonden op enig moment wat rustiger worden . Ja toch???
Marjo schreef: Ook heb ik hoop dat de avonden op enig moment wat rustiger worden . Ja toch???
Ja hoor! ik weet niet meer wanneer maar op een gegeven moment is er 's avonds weer rust.
Lekker dat je schoonma langs is geweest. Super dat je er zo van hebt kunnen genieten. En mocht het je helpen: ik herken echt heel veel van wat je vertelt.
Marjo schreef: Ook heb ik hoop dat de avonden op enig moment wat rustiger worden . Ja toch???
Ja hoor! ik weet niet meer wanneer maar op een gegeven moment is er 's avonds weer rust.
Lekker dat je schoonma langs is geweest. Super dat je er zo van hebt kunnen genieten. En mocht het je helpen: ik herken echt heel veel van wat je vertelt.
Kijk dat wil ik horen!!! Gek he dat je dat vergeet. Ik heb ook geen idee wanneer bij I ris die rust kwam 's avonds. Leuk dat je veel herkent .