Liam is nu gestopt met drinken bij mij. Wel op mijn verzoek want ik was er wel klaar mee. Stomme is dat ik het gevoel heb dat ik me hier moet verantwoorden omdat ik zo vroeg gestopt ben en in mijn omgeving kijkt iedereen mij gek aan als ik zeg dat ik net gestopt ben
Maar goed hij krijg een week al alleen de ochtend voeding en die heeft hij tot zondag gehad maandag heeft hij na mijn werk 1 borst gehad want ik wou nog een foto maken. Dinsdag heeft hij niks gehad woendag beide borsten nog een keer. Kan ik nu het voeden helemaal laten of zou het verstandig zijn om morgen of zondag nog een keer te voeden. Op zich voelen mijn borsten nog steeds redelijk soepel. Heb volgens mij ook niet echt een grote kans op een ontsteking of zo die heb ik nog nooit gehad namelijk.
Kolfen lukt mij al een tijdje niet meer dus de kolf zou ik wel weg kunnen doen denk ik toch of is het verstandig om hem nog even te bewaren?
Enne wanneer zou ik nieuwe bh's kunnen gaan kopen? Niet dat ik het risico loop dat ik bh's koop en dat ze later te groot zijn omdat mijn borsten geslonken zijn.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Regina schreef: Stomme is dat ik het gevoel heb dat ik me hier moet verantwoorden omdat ik zo vroeg gestopt ben en in mijn omgeving kijkt iedereen mij gek aan als ik zeg dat ik net gestopt ben
Haha, tis ook nooit goed hé
Ik ben toen Lisette 3 werd op haar verzoek gestopt, ze dronk toen nog 3x op een dag (wellicht niet zoveel maar toch) Ik heb niet gekolft, wel een paar dagen toch wat ongemakkelijk gevoelt (maar ik vond het ook niet leuk dat ze wilde stoppen) maar dus geen onstekingen etc.
Zo zie je maar he, kortvoeden, langvoeden, het is allemaal maar net hoe je ernaar kijkt. Ik vind een 1+ jaar voeden in ieder geval een felicitatie waard!!!!
En verder heb ik ook niet gekolfd toen Bas gestopt was. Maar ik heb wel een bo gehad. Hij dronk nog maar 1 keer, maar ik was al wel weer zwanger. Ik weet niet of dat er iets mee te maken had. Even goed in de gaten houden en als je plekken krijgt kun je altijd nog kolven. ( Ik heb Bas toen stiekem 's nachts een keer aangelegd )
Over bh's kan ik je niet helpen, ik draag nu al jaren mijn voedingsbh's !
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Nou ik denk eigenlijk dat mocht ik harde plekken gaan voelen dat ik Liam zo nog een keertje aan kan leggen. Hij werd vanochtend al boos omdat hij niet krijgt. Dan vind ik het stiekem ook wel weer sneu. Maar ik vind de vrijheid nu wel erg lekker.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Vera krijgt alleen nog savonds en smorgens. Ik heb de kolf al weggedaan en als ik 24 uursdienst heb kolf ik niet meer. Ik zou het dus gewoon nog even aanzien.
Wel lekker die verworven vrijheid.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gewoon aanzien. De melk die wel wordt gemaakt, maar niet wordt gedronken wordt gewoon weer opgenomen in het bloed.
Mocht je harde plekken krijgen wel gaan voeden of bijvoorbeeld onder de douche wat druk wegmasseren. Hoe meer je blijft vragen, hoe meer/ langer je lijf melk blijft maken.