legging of maillot voor kleine baby?
legging of maillot voor kleine baby?
Wat is fijner voor een kleine baby (maat 56) in de winter (november/december) een maillot of een legging? En waar kun je die kopen, niet al te duur? Ik zoek roze of turqause
Re: legging of maillot voor kleine baby?
ik neem aan dat je turquoise bedoelt....mama van b en c schreef:Wat is fijner voor een kleine baby (maat 56) in de winter (november/december) een maillot of een legging? En waar kun je die kopen, niet al te duur? Ik zoek roze of turqause
Ik zou eens bij de Hema, H&M, Zeeman, Wibra en Prenatal proberen. Of V&D.
Mijn ervaring met babies en maillots is dat de voetjes van de kleinste maatjes maillots, niet overeen kwamen met de reuzenvoeten van mijn kinderen.
Voordeel van een maillot is dan weer wel, dat een kind geen blote voeten heeft in de winter.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
geen maillot of legging
gewoon lekkere zachte broekjes, net als bij jongetjes.
jurkjes kruipen omhoog vind ik zelf.. en je moet zo uitkijken dat er geen knoopjes, strikjes of een rits achterop de rug zit waardoor beebje niet lekker ligt.
maar goed, dat was geen antwoord op je vraag natuurlijk
sorry..

jurkjes kruipen omhoog vind ik zelf.. en je moet zo uitkijken dat er geen knoopjes, strikjes of een rits achterop de rug zit waardoor beebje niet lekker ligt.
maar goed, dat was geen antwoord op je vraag natuurlijk

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
In de winter hadden mijn meiden een lekkere warme maillot aan. Legging vind ik dan echt te dun. Maar als ze nog heel klein zijn deed ik ze het liefst van die zachte, warme broekjes aan met gewone sokken. Ik vond dat toch het prettigste liggen als ze nog zo klein zijn.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

ik deed haar graag maillots aan, het is hier ook een stuk kouder hoor, dus dat scheelt denk ik. Een broekje met sokjes, dan werden de enkeltjes toch al snel wel koud.
Wat ik ook soms fijn vond (maar niet al te charmant) zijn die broekjes met voetjes eraan. Warmte ging echt even voor.
dikke kleine maillots inderdaad bij de Zeeman, met een leuke print op het achterste.
Wat ik ook soms fijn vond (maar niet al te charmant) zijn die broekjes met voetjes eraan. Warmte ging echt even voor.
dikke kleine maillots inderdaad bij de Zeeman, met een leuke print op het achterste.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
een aanrader trouwens voor het sokkenprobleem: sock-ons
te koop bij babywinkels. ik vind ze echt ideaal.
http://www.sockons.co.uk/
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Die vond ik dus verschrikkelijk! Het paste altijd net niet en de voetjes zaten overal, behalve op de plek waar ze hoorden... Die boxpakjes waren hier al snel de deur weer uit!bejonian schreef:maar handiger vond ik altijd (liefst katoenen) boxpakjes. (noem je dat zo?) zo van die pakjes waar de voetjes al aangenaaid zijn.

Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Nee joh! Ik heb geen idee, ik heb het gemaakt voor een vriendin. Ook daar weet ik het geslacht niet van maar inderdaad ook een jongens truitje gemaakt.Maar begrijp ik nu goed dat je een meisje krijgt?
Het is ook een flinke maat 56. dus meer voor een week of 4/6 denk ik. Niet dat een maillot dan handiger is dan de eerste dagen maar ik vond het jurkje zo leukWant dan is een maiilot echt een ramp in die eerste dagen.

Hier ook maillots, vaak met een zacht broekje erover. Boxpakjes had ik ook, maar dat vind ik alleen maar leuk als ze echt heel klein zijn. Ik kreeg van mijn Duitse nichtje een schattig boxpakje, maar dat was in maat 68. Tegen de tijd dat mijn meisje daar inpaste, kon ze al lopen, dus die heeft ze nooit aangehad. Maar ik dwaal een beetje af...
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
- LauramvAnneenLisa
- J&J MAURITIUS
precies, en dan dus met leggings, die zitten veel fijner en trekken lekkerder aan en uit!Ana schreef:een aanrader trouwens voor het sokkenprobleem: sock-ons
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)