Ik wou vandaag even een paar schoentjes voor Liam halen. Niet dat hij al loopt maar hij kruipt wel buiten en stapt dan ook wel langs dingen en op zijn sokken vind ik dat toch best koud. Hij heeft nu wel van die slofschoentjes van die zeeman maar die zijn te klein aan het worden en zijn alweer redelijk versleten. Dus ik had hem een paar schoenen aangedaan maat 20 maar ik vond zijn voet zo gek er in zitten. Dus riep er iemand bij en die wou toch even zijn voet op meten. Nou zegt ze ik zou als ik jou was maat 23 proberen Hij zat bij het meten precies tussen 21 en 22 in en dan moet er nog wat groeiruimte bij. En volgens die mw worden zodra kinderen gaan lopen de voeten groter want dan zetten ze wat uit.
Maar goed ik sloeg dus even steil achterover maatje 23 zeg hoezo grote voeten. Maar ja nu heb ik nog geen schoenen voor hem want tja 23 wordt meteen wel heel groot en in die maat zijn ook niet echt van die hele mooie dunne schoentjes.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ja dat zat ik me ook te bedenken. Maar ik wil ze nog wel van je overnemen van je als het mag voor mijn neefje. Die is wat jonger als Liam dus ik verwacht wel dat hij ze gaat passen.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Verbaasd me niets. M arijn heeft nu zijn schoentjes maat 22 en Liam is wel iets groter.
Ik zag een paar dagen geleden nog de schattige maat 18 schoentjes van A nne staan. Ik heb maar even een diepe zucht genomen.
Onze kids zijn groot
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10) Mijn haakblog
Herkenbaar. M icah was ca 15 maanden toen hij ging lopen en zijn eerste schoentjes, gekocht eind dec (was ie 16 mnd) was maat 23. Leuke schoentjes van trackstyle met vetertje (in de uitverkoop dat dan weer wel).
Femke begon met maatje 18. Ze liep rond haar eerste verjaardag. Ze heeft nu (net 2) maat 22. Maar ik kan me voorstellen dat je even moet slikken, maat 23!
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Regina schreef:Ja dat zat ik me ook te bedenken. Maar ik wil ze nog wel van je overnemen van je als het mag voor mijn neefje. Die is wat jonger als Liam dus ik verwacht wel dat hij ze gaat passen.
Tuurlijk ze staan gewoon op jouw (je neefje) te wachten.