Peuterbed bedekking

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Eeffie
J&J MAURITIUS

Peuterbed bedekking

Bericht door Eeffie »

We hebben voor Nadí een peuterbedje gekocht.
Nu vraag ik me af hoe jullie dat hebben gedaan met dekbed enzo. Hebben jullie linnen in aparte maten gekocht, of een normaal dekbed gebruikt en die onder het matras gestopt ofzo?
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Marjo

Bericht door Marjo »

Ik heb een 1 persoons dekbed die we bij het voeteneind eronder stoppen.
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Wij hebben alles in peutermaten gekocht. Hema heeft dekbedovertreksetjes. Die zijn best betaalbaar. En het is veel praktischer. Maarten heeft er nu al ruim 2 jaar mee gedaan. Binnenkort gaat het naar sjoerd, want maarten krijgt een groot bed.

In 2 jaar verslijten ze genoeg om peuterlinnen te kopen. Trouwens, maarten krijgt nu alleen maar een groot bed omdat sjoerd uit zijn ledikant groeit. Hij zou nog best 1 a 2 jaar met dat bed kunnen doen.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
KarinH

Bericht door KarinH »

Normaal 1-persoonsdekbed en dan onder matras stoppen. Gaat echt prima en dan heb je tenminste (veel) keuze in leuke hoezen!
(en als ze dan naar een 'gewoon' bed gaan, kan die gewoon mee)
niekje
J&J SANTORINI

Bericht door niekje »

Wij hebben nu voor Jasper een peuterdekbed gekocht, ook omdat hij nog in een ledikant slaapt maar al wel onder een dekbed, als hij dan straks naar een peuterbed gaat kan hij daar onder blijven liggen..

Bij Floor had ik een ledikantdeken in gebruik in het begin en daarvoor dekbedovertrekjes gemaakt, een paar maanden later was bij de Karwei een 1 persoonsdekbed in de aanbieding en hebben we toen gekocht en toen is ze daaronder gaan slapen...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik vind het wel fijn als dingen gewoon passend zijn bij het formaat van je kind. Peuterdekbed met hoes dus. Leuke hoezen kun je ook scoren hier of op de grote MP. Peuters hebben ook nog niet zo'n warm dekbed nodig, dus als je een grote neemt zou ik daarop letten.
linda7116

Bericht door linda7116 »

wij hadden voor het peuterbed een speciaal dekbed en dus ook dekbedovertrekken enz.
toen we het peuterbed verkocht hebben hebben we dat erbij gedaan
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Wij gebruiken een (peuter?)dekbed uit het ledikant. Die paste gewoon.
Ik doe hem ook wel eens overdwars.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
wennetje

Bericht door wennetje »

Alles in peutermaatjes hier, veel te schattig om het niet te doen ;-)
Heb bij het verkopen van de wieg en het ledikant ook gewoon al het beddengoed mee verkocht.
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

Ik heb besloten om idd voor een peutermaatje dekbed te gaan. Idd veel te lief om het niet te doen. Daarbij weten we dat we voor een 2e kindje willen gaan, dus dan kun je bedje en beddengoed zo doorschuiven.
Enneuh, ik heb gelijk toe kunnen geven aan mijn koopdrang op H.ema.nl :) Zo schattig allemaal!
Bedankt voor jullie ervaringen!
wennetje

Bericht door wennetje »

Prenatal heeft ook zulke schattige dekbedhoezen!!!
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

Ik raak alleen heeeeeeeeeel erg in de war van al die maten. Die heeft weer die maat, die heeft weer die maat. Is dat niet standaard???
Cath

Bericht door Cath »

Hier ook een peuterdekbed. Wel een peuterbedje van Ikea, die zijn 10cm langer, dus ook daar de onderlakens gekocht. Maar het standaard peuterdekbed past daar prima op.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Eeffie schreef:Ik raak alleen heeeeeeeeeel erg in de war van al die maten. Die heeft weer die maat, die heeft weer die maat. Is dat niet standaard???
Je hebt baby, peuter en dan groot. Volgens mij wijkt alleen Ikea af met de maten.
mamsie

Bericht door mamsie »

Hier een gewoon groot dekbed, en wel omdat je dat ze heerlijk goed overal in kunt stoppen!
Plaats reactie