Danique plast op de wc!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miranda
J&J HAWAII

Danique plast op de wc!

Bericht door Miranda »

Nou ja zeg, Danique heeft al 2x op de wc geplast!
Beide keren vlak voor het douchen. Marit had net geplast en Danique wilde ook op de wc. En ja hoor, plast ze ook nog! Oké, niet veel, maar ze doet het wel!
Gisteren weer: Danique wilde weer op de wc en weer plaste ze!

Volgens mij is het nog gewoon toeval maar ik blijf haar toch maar op de wc zetten vlak voordat ze naar bed gaat, wie weet!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Wat leuk! Liv wil ook graag op de wc zitten (want tja, doen wij ook he?) maar graag met luier aan! hahaha

Het is het begin he!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Het kan best hoor Miranda. Emma wilde ook regelmatig op de wc op die leeftijd en vanaf de dag dat ze twee werd was ze volledig zindelijk, dag en nacht.
Marielle

Bericht door Marielle »

Goed hoor. En het kan best, Lonit was ook al echt zindelijk met 2 jaar en 3 maanden. In de periode er voor wat geoefend op haar verzoek en zo ineens overdag helemaal zindelijk.
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Jullie reacties stimuleren mij wel om er mee verder te gaan. Ik denk dat ik het voorlopig maar blijf doen als ze in bed gaat of er uit komt.
Marit was ook snel zindelijk (nog geen 2,5) maar ik had het van Danique niet verwacht, 't is zo'n ander meisje en het leek haar niet te interesseren. Marit vond het met 1,5 al bere interessant.
Kristel
J&J SANTORINI

Bericht door Kristel »

Wauw! Dat zou wel erg fijn zijn, niet, alle kinderen uit de luiers? Kleine meisjes worden groot. Hier nog niet trouwens!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Nou ja, net was het alweer raak! Danique begon zelf al uit enthousiasme te klappen!
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Leuk zeg! Benthe wil op het potje, de wc vindt ze eng. Maar ook al een paar keer echt bingo! Septemberbabies zijn geen babies meer.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Plaats reactie