V incent is de laatste tijd veel aan het zingen. Nu vraagt hij sinds gisteren steeds "konijn zingen?". Ik weet niet welk liedje hij bedoelt en hij geeft verder geen hints. Vanochtend begon hij er weer over. Wie kent er een kinderliedje over een konijn?
uhm... ja! lange oren, klein staartje op zoiets??
Ik ga t vandaag eens aan een vriendin vragen zit in het spec.onderwijs waar ze heel veel leuke liedjes zingen... wordt vervolgt
Miss dat ik je het morgen voor kan zinngen
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
niekje schreef:ik ken zo geen kinderliedje met een konijn erin, ik ken alleen een carnavalsliedje van lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus..
Groetjes Nicole
Die zingen ze hier op de psz. Misschien is die het.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Kimmie schreef:uhm... ja! lange oren, klein staartje op zoiets??
Ik ga t vandaag eens aan een vriendin vragen zit in het spec.onderwijs waar ze heel veel leuke liedjes zingen... wordt vervolgt
Kimmie schreef:uhm... ja! lange oren, klein staartje op zoiets??
Dat zou leuk zijn... Gaat het morgen nog door?
ik heb je net gemailt... haha... het lijkt me erg leuk!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
niekje schreef:ik ken zo geen kinderliedje met een konijn erin, ik ken alleen een carnavalsliedje van lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus..
Groetjes Nicole
Dat is 'm wel, alleen de kinderversie is zo:
Klein konijntje ... (vul naam in) had een vliegje op zijn neus, vliegje op zijn neus, vliegje op zijn neus
Hatsjoe en de vlieg vloog weg.
Er horen een paar gebaren bij ook. Konijnenoren maken met je handen, neus aanwijzen en hatsjoe-en.
Groetjes Nicole
Dat is 'm wel, alleen de kinderversie is zo:
Klein konijntje ... (vul naam in) had een vliegje op zijn neus, vliegje op zijn neus, vliegje op zijn neus
Hatsjoe en de vlieg vloog weg.
Er horen een paar gebaren bij ook. Konijnenoren maken met je handen, neus aanwijzen en hatsjoe-en.
Denk dat dat hem is. Ik ken de melodie niet zo goed (en ben geen zangwonder), maar probeerde wat en V riep meteen "nee, nee!" (heeft vandaag een opstandige bui ).