Beetje spoed: prikjes of niet
Beetje spoed: prikjes of niet
Om 10 uur moeten we eigenlijk naar het cb voor onder andere prikjes. Ik ben er niet uit of ik wel de prikjes laat geven. Om een lang verhaal kort te maken zijn ze net beter. Vooral E vi had koorts en hoestte veel. Het slijm komt sinds gister los en de koorts is weg. A nouk is een beetje schor. Wat zouden jullie doen? Mijn vriend zou het wel doen. Binnenkort vieren we I ris haar verjaardag en dan wil ik het eigenlijk ook niet. Kan het kwaad als ze net beter zijn vraag ik me eigenlijk af?
espen heeft een lange tijd gekwakkeld met keel- en oorontsteking. eerst koorts, toen ab kuur (dan mag je ook niet prikken) en toen vond ik hem zelf nog te slapjes. ik wilde dat hij eerst weer helemaal gezond was en goed in zijn vel zat voor ik hem die rottige bmr prik ga laten geven. enfin twee weken geleden gebeld voor een afspraak kan ik 24 oktober terecht. dus hij is laat met zijn prik, maar ik ben liever voorzichtig.
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Wat ik heb gedaan? Hmm, ben net terug. En ik twijfel nog steedskaatje71 schreef:En, wat heb je nu gedaan?

Het is ook wel een hele onderneming om later nog een keer heen te gaan.
En morgen komt mijn moeder, als ze dan last hebben, heb ik ook hulp. Stom he, loop ik helemaal mijn keus te verdedigen.
Maar het goede nieuws, ze zijn goed gegroeid (5805 en 5935 gram). Deze keer is A nouk de zwaarste. Grappig dat dat echt om en om is. Is daar nog zo'n moeder bij het cb. Vertelde ze dat ze ook bang was om een tweeling te krijgen

- mAmArianne
- J&J SANTORINI
He?! Die opmerking!! Nouja... Lastig hoor want je kent haar verhaal niet, maar de eerste gedachte is toch ´als er eitjes teruggeplaatst moeten worden is de kinderwens toch wel groot? Waarom dan ´bang´ zijn voor een tweeling, dat is toch juist dubbelgeluk?!´
Je hoeft je écht niet te verdedigen hoor! Ze zitten erin, die prikken en misschien hebben ze er helemaal geen last van (laten we het hopen!). Fijn dat je er morgen even niet alleen voor staat, neem je ook even echt een uurtje voor jezelf?
Je hoeft je écht niet te verdedigen hoor! Ze zitten erin, die prikken en misschien hebben ze er helemaal geen last van (laten we het hopen!). Fijn dat je er morgen even niet alleen voor staat, neem je ook even echt een uurtje voor jezelf?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°