werken en voeding/drinken

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Annet
J&J MAURITIUS

werken en voeding/drinken

Bericht door Annet »

sinds vorige week werk ik een beetje via een uizend buro, morgen weer, D ebor a is vanaf 8:45-15:45 bij de gastouder. Vorige week met moeite voor de twee dagen een voeding gekolft, als ik thuis kom kan ik bijna niets meer kolven, iets van 50cc. Ik merkte wel dat zij graag bij mij wilde drinken, zo kreeg ze dus 4x ipv 3x op de werkdag.
Normaal drink ze 3x ander drinken bijna niet, wel een paar slokjes, maar verder niet. Volgens cb is dit geen probleem en komt het wel goed, geef bv en ze regeld het zelf wel. Nu dacht ik als ze toch wil drinken als ik thuis kom hoef ik niet te kolven, heb nu ook bijna niets en krijgt ze het zo.
Maar hoe doe ik het dan verder, er zit dan toch veel te lang tussen?
moet ze dan (een flesje) melk tussen de middag, of gewoon water en gaat dit dan zoals ik dat anders doe via een bekertje? of via een fles omdat ze dan makkelijker drink? (gevoelsmatig ben ik hier geen voorstander van, maar ja als het niet anders is?)
Wat zouden jullie doen???
Hebben jullie tips???
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
wennetje

Bericht door wennetje »

Als ik het goed begrijp heb je het over je jongste van bijna een jaar oud. Die kan dan toch gewoon melk, verdund sap, water of thee drinken? Maar wat is je bezwaar tegen een fles? Heb je ook bezwaren tegen een tuitbeker? Uit een beker dronk Joris ook maar een paar slokjes maar fles en later tuitbeker klokte hij makkelijk weg. Ik vind zelf vochtinname wel erg belangrijk.
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

ander drinken aanbieden via een rietjesbeker? werkte hier altijd super.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Hier werkt alles wel: rietje, tuitbeker, tuitbeker antilek, gewone beker, fles... Alleen bij een gewone beker moet hij daarna droge kleren aan :P
Ach1lles krijgt sap, diksap, water, thee en gewone biologische melk.

Een soort van kliko dus.
mijadja

Bericht door mijadja »

sja, ik probeerde alles wel maar meneertje bliefte alleen water naast de bv. En uit een flesje want het maakte me dan niet zoveel uit hoe hij iets kreeg, als ie maar iets kreeg..
Plaats reactie