20 cent ingeslikt
20 cent ingeslikt
Heb ik weer. Net terwijl ik aan het stofzuigen was begon A ineens in paniek te huilen. Ze had een muntje ingeslikt vertelde ze me.
Gelijk de HA gebeld en de assistente gaat het overleggen. Nu gaf ze net aan dat hij in haar nek zit en dat ze het voelt.
Zo maar weer even bellen. Ze ligt nu in bed.
Gelijk de HA gebeld en de assistente gaat het overleggen. Nu gaf ze net aan dat hij in haar nek zit en dat ze het voelt.
Zo maar weer even bellen. Ze ligt nu in bed.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Re: 20 cent ingeslikt
oh wat een schrik! Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Ben benieuwd wat de dokter zegt!
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Jij beleefd wat zeg. Hopen dat ze hem gewoon zelf weer kan uitpoepen.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
mijn nichtje heeft het ook gehad, na haar slaapje had ze geen last meer maar ze moest wel een rontgenfoto laten maken.. daar bleek dat het muntje al te ver naar beneden was gezakt en zou hij er gewoon onderaan weer uit komen.
maar dat heeft mijn zusje nooit onderzocht, want ze poepte al op de wc toen.
maar dat heeft mijn zusje nooit onderzocht, want ze poepte al op de wc toen.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ik heb net de HA weer gebeld maar die wil toch dat wel even langs komen omdat ze zegt dat het muntje in haar nek zit.
We kunnen gelijk komen dus nu maar op pad.
We kunnen gelijk komen dus nu maar op pad.
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Jeetje!
Sterkte.

Sterkte.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Jeetje dat kan er ook nog wel bij. Hopelijk is ze er snel vanaf.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
He bah, wel goed dat ze even kijken voor de zekerheid.
Hopelijk valt het mee en komt het er via de natuurlijke weg weer uit.
Hopelijk valt het mee en komt het er via de natuurlijke weg weer uit.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Ik ben weer terug. Snap niet helemaal waarom ik zo snel moest komen. De vervangende arts heeft alleen met een lamp in haar keel gekeken. Dat hij niet ik haar keel of luchtpijp zit kon ik zo ook wel zeggen dat dat niet zo is.
Tja het moet er vanzelf uit komen dus. Afwachten maar.
Tja het moet er vanzelf uit komen dus. Afwachten maar.
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Volgens mij had het dochtertje vab Cuddy laatst ook een muntje ingeslikt bij House. House en Wilson hebben heel wat toeren uitgehaald om het ding er weer uit te krijgen. Uiteindelijk vond Cuddy het midden in de nacht in de luier van haar dochtertje
.
Ik hoop dat het er bij A ook via de normale weg weer uitkomt en ze er geen last van zal hebben. En voortaan je portemonnee beter opruimen

Ik hoop dat het er bij A ook via de normale weg weer uitkomt en ze er geen last van zal hebben. En voortaan je portemonnee beter opruimen

Ook ik moest gelijk aan House denken.
Maar ik hoop dat hij snel via de gewone weg er uit komt.
Maar ik hoop dat hij snel via de gewone weg er uit komt.
Haha geweldig. Nou wij zijn nog wel cool haha.
Ik heb A nne verteld dat ze maar op het potje moet zodat we in de gaten kunnen houden of het muntje er uit komt. Ze wou vanavond gelijk op het potje plassen en was helemaal verbaasd dat het muntje er niet uit kwam
Als klap op de vuurpijl vond ik nog een belletje in de luier van M arijn. Waar hij dat nou heeft gegeten
Ze krijgen vast te weinig metaal
Ik heb A nne verteld dat ze maar op het potje moet zodat we in de gaten kunnen houden of het muntje er uit komt. Ze wou vanavond gelijk op het potje plassen en was helemaal verbaasd dat het muntje er niet uit kwam

Als klap op de vuurpijl vond ik nog een belletje in de luier van M arijn. Waar hij dat nou heeft gegeten

Ze krijgen vast te weinig metaal

Mijn haakblog
Mijn haakblog
geef die kinderen wat vaker spinazie en biefstuk te eten joh! daar zit ook ijzer in. 

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Of appelstroop
Nee echt, hoe krijg jij of krijgen zij het voor elkaar?
Een belletje, bedoel je zo'n ding voor aan een poezenbandje? Rare kinders heb jij soms
!

Nee echt, hoe krijg jij of krijgen zij het voor elkaar?
Een belletje, bedoel je zo'n ding voor aan een poezenbandje? Rare kinders heb jij soms

oei schrikken zeg!gelukkig heeft ze er geen last van!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Ach zo ben ik ooit een hele eikel in Sil zijn luier tegengekomen. Kinderen stoppen de vreemdste dingen in hun mond.
Oh dat meen je. Ik heb net heel educatief centjes met ze in de spaarpot gestopt voor de spaarweek. Er bij gezegd dat het niet is om op te etenSietske schreef:Ach zo ben ik ooit een hele eikel in Sil zijn luier tegengekomen. Kinderen stoppen de vreemdste dingen in hun mond.

Ging heel goed. Ze heeft er geen last van dus het zal wel goed goed komen.
Mijn haakblog
Mijn haakblog