Randjes op plaatjes
Moderator: Chantal
Randjes op plaatjes
Nog een laatste vraag en dan stop ik hoor....
Ik heb dus een Bumba taart gemaakt, maar vind 'm een beetje kaal. Ik had deze afbeelding gebruikt http://www.google.nl/imgres?q=bumba&hl= ... 40&bih=684. Op het plaatje staan van die zwarte randjes op de delen heen. Hoe kan ik die maken op mijn taart? Ik heb een kleine tube van Wilton, maar die blijft vochtig en is moeilijk aan te brengen.
Ik heb dus een Bumba taart gemaakt, maar vind 'm een beetje kaal. Ik had deze afbeelding gebruikt http://www.google.nl/imgres?q=bumba&hl= ... 40&bih=684. Op het plaatje staan van die zwarte randjes op de delen heen. Hoe kan ik die maken op mijn taart? Ik heb een kleine tube van Wilton, maar die blijft vochtig en is moeilijk aan te brengen.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Re: Randjes op plaatjes
als je zwarte marsepein hebt, kun je daar dunne rolletjes van rollen.
die tube van wilton kan ook hoor, dan moet je alleen zorgen dat je er niet tegenaan stoot, want dan is het gelijk niet goed meer.
eventueel kunnen dropveters natuurlijk ook, is alleen niet zo lekker bij de taart
die tube van wilton kan ook hoor, dan moet je alleen zorgen dat je er niet tegenaan stoot, want dan is het gelijk niet goed meer.
eventueel kunnen dropveters natuurlijk ook, is alleen niet zo lekker bij de taart

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Of een sugergraftgun aanschaffen, daar kun je heel veel mee, en ook mooie zwarte lijntjes maken.
Kost wel wat, maar ik gebruik hem bij bijna elke taart.
Ik zat er net al naar te zoeken op internetMieke schreef:Of een sugergraftgun aanschaffen, daar kun je heel veel mee, en ook mooie zwarte lijntjes maken.

Wilde het ook al zeggen: de gun.
Ik ben er ook helemaal fan van. Zo dun en lang kreeg ik het iig. nooit netjes gerold.
Ik ben er ook helemaal fan van. Zo dun en lang kreeg ik het iig. nooit netjes gerold.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
het wordt saai maar ook ik zeg: sugarcraftgun. als je vaker taarten maakt is het de investering waard!
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
De bestelling is gedaan, ik hoop er veel plezier van te krijgen. Maar als ik jullie moet geloven, komt dat wel goed.
Ik gebruik hem wel regelmatig, maar vind het een rot ding. Zwaar, gedoe, moeilijk schoon te krijgen.Thommy schreef:De bestelling is gedaan, ik hoop er veel plezier van te krijgen. Maar als ik jullie moet geloven, komt dat wel goed.
En dat zeg je nou pasAnnemarie schreef:Ik gebruik hem wel regelmatig, maar vind het een rot ding. Zwaar, gedoe, moeilijk schoon te krijgen.Thommy schreef:De bestelling is gedaan, ik hoop er veel plezier van te krijgen. Maar als ik jullie moet geloven, komt dat wel goed.

Ja maar...........ik gebruik hem dus wel regelmatig. Ik was een keer een onderdeel kwijt en zat toen echt met mijn handen in het haar.Thommy schreef:En dat zeg je nou pasAnnemarie schreef:Ik gebruik hem wel regelmatig, maar vind het een rot ding. Zwaar, gedoe, moeilijk schoon te krijgen.Thommy schreef:De bestelling is gedaan, ik hoop er veel plezier van te krijgen. Maar als ik jullie moet geloven, komt dat wel goed.![]()
Dat dus!Annemarie schreef:Ik gebruik hem wel regelmatig, maar vind het een rot ding. Zwaar, gedoe, moeilijk schoon te krijgen.Thommy schreef:De bestelling is gedaan, ik hoop er veel plezier van te krijgen. Maar als ik jullie moet geloven, komt dat wel goed.
Zie nu de andere reacties pas
Hij is het zeker waard om aan te schaffen, maar het wordt tijd dat iemand er 1 gaat uitvinden die fijner werkt.

Hij is het zeker waard om aan te schaffen, maar het wordt tijd dat iemand er 1 gaat uitvinden die fijner werkt.
ik dacht dat je het op dit moment wilde doen, de randjes. vandaar dat ik niet met de gun kwam!
maar.. idd bestellen dat ding, ik gebruik hem ook vaak!
met fondant lukt het me echt voor geen meter. wel met marsepein met flink wat crisco erdoorheen gekneed. en als de marsepein al wat harder is geworden, even 5 seconden in de magnetron, warme marsepein gaat het ook goed doorheen. alleen wordt het daarna nog harder
dus echt alleen met kleine beetjes doen die je voor de gun wilt gebruiken.
maar.. idd bestellen dat ding, ik gebruik hem ook vaak!
met fondant lukt het me echt voor geen meter. wel met marsepein met flink wat crisco erdoorheen gekneed. en als de marsepein al wat harder is geworden, even 5 seconden in de magnetron, warme marsepein gaat het ook goed doorheen. alleen wordt het daarna nog harder

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
-
- J&J MAURITIUS
Ik heb helemaal niet zo'n probleem met de gun. Afgelopen weekend fondant gebruikt en dat ging perfect. Het is wel een beetje zwaar, je moet best hard knijpen.
Wel zat er iets niet goed en toen deed ie inderdaad heel moeilijk. Mijn man heef hem toen weer goed in elkaar gezet. Er kwam een dingetje (jaja, duidelijk he?) niet goed omhoog.
Wel zat er iets niet goed en toen deed ie inderdaad heel moeilijk. Mijn man heef hem toen weer goed in elkaar gezet. Er kwam een dingetje (jaja, duidelijk he?) niet goed omhoog.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
ideaaal!Mieke schreef:Of een sugergraftgun aanschaffen, daar kun je heel veel mee, en ook mooie zwarte lijntjes maken.
-
- J&J MAURITIUS
Zit ik vorige week te roepen dat ik helemaal geen probleem heb met de gun, lukt het nu opeens voor geen meter meer. Word er helemaal gek van. Er komt steeds niets uit of ik ben een half uur bezig met een randje. Grrrrrr..... De volgende keer zeg ik niets meer.JasmijnLinde schreef:Ik heb helemaal niet zo'n probleem met de gun. Afgelopen weekend fondant gebruikt en dat ging perfect. Het is wel een beetje zwaar, je moet best hard knijpen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009