Brrr, nieuwe kiezen, vieze poep
Brrr, nieuwe kiezen, vieze poep
wat een breiige derrie al 2 weken, die laatste kiezen doen er ook zo lang over. Stinkende, plakkende, vieze poep, bah. En dan natuurlijk allemaal in wasbare luiers omdat hij allergisch reageert op wegwerpluiers. Inlegdoekjes zijn niet tegen deze bagger bestand, krullen er in op, poep kruipt er onder door.
En vooral niet zo'n luier slecht uitgespoeld in de wasmachine gooien want dan heb je nog 3 wassen poepvezeltjes tussen handdoeken, kleding, etc. en ik vergeet ook al die tijd wegwerphandschoenen te kopen.
Zo, moest even mijn gal spuwen, ik ga nu weer verder met een luier uitspoelen..... met mijn blote handen.
En vooral niet zo'n luier slecht uitgespoeld in de wasmachine gooien want dan heb je nog 3 wassen poepvezeltjes tussen handdoeken, kleding, etc. en ik vergeet ook al die tijd wegwerphandschoenen te kopen.
Zo, moest even mijn gal spuwen, ik ga nu weer verder met een luier uitspoelen..... met mijn blote handen.
Re: Brrr, nieuwe kiezen, vieze poep
Hè bah... zeker als je het met je blote handen uit moet wassen. Hopelijk zijn de kiezen snel door, en ben je er van af! Heeft hij er zelf verder ook nog last van? Sterkte!
Weer gebeurd, handen 3x gewassen.
Hij is al weken op zijn vingers aan het sabbelen dus hij voelt het wel maar hij lijkt er verder geen last van te hebben. Ik mag niet in zijn mondje kijken, zag vandaag met kietelen dat er boven 1 kies helemaal door is maar aan de andere kant nog zit te duwen. Morgen eens zien of ik de onderkant kan zien.
Hij is al weken op zijn vingers aan het sabbelen dus hij voelt het wel maar hij lijkt er verder geen last van te hebben. Ik mag niet in zijn mondje kijken, zag vandaag met kietelen dat er boven 1 kies helemaal door is maar aan de andere kant nog zit te duwen. Morgen eens zien of ik de onderkant kan zien.
- channiemam
- J&J HAWAII
vera zit momenteel ook in de kiesjes dus ik zal morgen aan je denken bij weer zon overvolle stinkende plakkende korrelige luier. aan de rechterkant boven en onder zijn de kiesjes er door (de punten) , aan de linkerkant nu aan de onderzijde komt een puntje door.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no one
To tell me about heaven
And i believe. (live)
Duurt het bij Vera ook zo lang? Had het idee dat de kiezen ervoor eerder door waren.
Liv is ook bezig met haar laatste set kiezen en ja, dat duurt inderdaad erg lang. Ik vind het ook langer duren omdat ik ze moeilijker kan bekijken. Liv loopt al weken met haar vinger constant in haar mond en geeft aan dat het pijn doet. Vieze luiers heeft zij altijd al (altijd van die rare poep, komt van de allergie/intolerantie vermoed ik)
Succes! Kan je niet een systeem oid maken met emmers buiten dat je ze daar in kan doen en dan later met een tang oid uit kan vissen?
Succes! Kan je niet een systeem oid maken met emmers buiten dat je ze daar in kan doen en dan later met een tang oid uit kan vissen?
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
ja vies hè.. maar femke kreeg ook van die vieze luiers door het eten van mandarijnen en/of kiwi's!
nu niet meer trouwens hoor, maar in de luierperiode wel. moet je ook maar net achterkomen dat het deze keer niet door de kiezen kwam.
nu niet meer trouwens hoor, maar in de luierperiode wel. moet je ook maar net achterkomen dat het deze keer niet door de kiezen kwam.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- channiemam
- J&J HAWAII
ik vind het ook lang duren. zeker al een maand aan de gang. 2 dagen tussendoor is het goed geweest.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no one
To tell me about heaven
And i believe. (live)
I don't need no one
To tell me about heaven
And i believe. (live)
Oh ja herkenning... Hier ook al bezig weer.. de laatste 4 kiezen en ze is compleet (ja vroeg is ze
) maar goed.

Echt? de laatste 4 al? Rond 17 m kreeg Joris zijn laatste setje kiezen voor deze zeg maar. Gewoonlijk zijn die allerlaatste melkkiezen pas rond 24-30m, dan is ze zeker heel erg vroeg.
Je!mer was ook snel, die was met 18 maanden ook compleet.
Maar ik kan me die slijmerige luiers nog wel herinneren....
Maar ik kan me die slijmerige luiers nog wel herinneren....

Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Emma had haar laatste kiezen ook voor de 18 maanden, weet niet meer wanneer precies, volgens mij was ze met 15 of 16 maanden wel zo ongeveer compleet al.
Lara moet er nog 2 en we wachten er nu ook al een tijdje op. Ze kan heel goed AAAA zeggen en dan kan ik kijken, maar niet voelen want dan is het hap. Ik zie nog niets, wel een bult. Ik hoop zo dat ze gauw doorkomen. Hier ook erg vieze luiers de laatste dagen, met bijbehorende luieruitslag en wat ik nog veel vervelender vind... dat ze tussen ongeveer 23 en 5 om de 3 kwartier wakker wordt zo ongeveer, dat duurt alweer een paar weken
Lara moet er nog 2 en we wachten er nu ook al een tijdje op. Ze kan heel goed AAAA zeggen en dan kan ik kijken, maar niet voelen want dan is het hap. Ik zie nog niets, wel een bult. Ik hoop zo dat ze gauw doorkomen. Hier ook erg vieze luiers de laatste dagen, met bijbehorende luieruitslag en wat ik nog veel vervelender vind... dat ze tussen ongeveer 23 en 5 om de 3 kwartier wakker wordt zo ongeveer, dat duurt alweer een paar weken

Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Ja nu al.. gelukkig heeft ze hier weinig last van tanden krijgen (ze krijgt steeds alles per 4) Nu het meeste van alle tanden dus ik mag nog wel van geluk spreken. Maar wat een gekwijl, gepoep en dat wakker worden snachts.. poeh zeg, ben blij dat alles voorbij is.wennetje schreef:Echt? de laatste 4 al? Rond 17 m kreeg Joris zijn laatste setje kiezen voor deze zeg maar. Gewoonlijk zijn die allerlaatste melkkiezen pas rond 24-30m, dan is ze zeker heel erg vroeg.
V incent heeft heel regelmatig van die vieze brijige poep... niet alleen door tanden/kiezen (hij heeft zijn melkgebit nu een paar maanden compleet). Ik heb nog niet kunnen ontdekken of het aan bepaalde voedingsmiddelen ligt. Gelukkig hoef ik zijn luiers niet te wassen
. Ik vind zijn rompers/broeken al erg genoeg als het een keertje doorlekt.

Ik weet heel zeker dat die vieze poep door zijn kiezen komt hoor, dit was de vorige keer ook en het gaat samen met eindeloos kauwen op vingertjes en een beetje halfbakken verkouden zijn. Naast dat je de kiezen ziet duwen en dus deels ook door zijn.
Suuze, heerlijk dat je kind ook even van die ellende af is! Heb toch altijd weer met mijn mannetje te doen hoor.
Suuze, heerlijk dat je kind ook even van die ellende af is! Heb toch altijd weer met mijn mannetje te doen hoor.
Even een tip,wennetje schreef:Weer gebeurd, handen 3x gewassen.
je kan na afloop je handen ook met tandpasta wassen, dan is de geur sneller weg. Deden we in de zorg ook altijd. Wel je handen verzorgen als je het vaak doet, droogt wel je huid beetje uit.
Verder succes!
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Meen je niet!!!! Heb carrière in de zorg sinds 1989 (1987 als ik mijn schoonmaakbaantje daar meetel) maar deze kende ik echt nog niet. Ik ga 'm zeker onthouden, dank je wel!
Kan ook door een parasiet komenVes schreef:V incent heeft heel regelmatig van die vieze brijige poep... niet alleen door tanden/kiezen (hij heeft zijn melkgebit nu een paar maanden compleet). Ik heb nog niet kunnen ontdekken of het aan bepaalde voedingsmiddelen ligt. Gelukkig hoef ik zijn luiers niet te wassen. Ik vind zijn rompers/broeken al erg genoeg als het een keertje doorlekt.

Oh ja dat is een zeer goede tip! Ondanks dat ik toch handschoenen aan heb bij een zorgvrager als ik poep moet schoonmaken ruiken mijn handen echt nog vies.. Echt goed spul tandpastawennetje schreef:Meen je niet!!!! Heb carrière in de zorg sinds 1989 (1987 als ik mijn schoonmaakbaantje daar meetel) maar deze kende ik echt nog niet. Ik ga 'm zeker onthouden, dank je wel!