Flesweigeraar....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Linkje
J&J SANTORINI

Flesweigeraar....

Bericht door Linkje »

Ik moet volgende week weer aan het werk, maar F edde vertikt het nog steeds uit de fles te drinken. Ik heb al heel veel flessen en spenen geprobeerd, op de arm, in de wipstoel, maar tot nu toe werkt niets.

Hoe hebben de andere moeders van flesweigeraars dat aangepakt?
Ik zit er aan te denken om maar bij de oppas langs te gaan voor de voedingen. Mijn werk is gelukkig niet al te ver bij haar vandaan, maar ideaal is anders.
Hebben jullie nog andere ideeën?
Ik probeer me er niet te druk over te maken, maar dat lukt niet altijd even goed. :?
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
drus
J&J HAWAII

Re: Flesweigeraar....

Bericht door drus »

Ik kon niet langsgaan bij mijn flesweigeraar, die dronk overdag nauwelijks en haalde snachts in, dat was ook verre van ideaal......

bij de oudste werkte het niet als ik de fles gaf, maar als papa het deed, lukte het wel, mits ik of op zolder of bij de buren was. Hij mocht me niet horen, niet ruiken en niet zien, dan dronk hij gewoon niet. Dus toen ik op het werk zat, dronk hij ook gewoon thuis.

Kijk ook eens op het borstvoedingsforum, daar staan ook veel tips voor flesweigeraars.

En beide heb ik overleefd ;-)
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Ik heb David op het werk gevoed. Ik werk maar twee dagen dus het was wel te doen. Jaap kwam gewoon om de drie uur langs met David. Voor mij was dat trouwens eigenlijk wel lekker, even pauzeren en lekker met mijn ventje knuffelen :mrgreen:
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Geef jij zelf de fles? En hoe gaat het als iemand anders het doet? Je hebt kans dat het dan wel goed, of in elk geval beter, gaat.
Succes met werken. Heb je er al weer zin in?
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Met Benthe hebben zowel ik als de kdvleidsters alle tips en trucs uitgeprobeerd, maar niks werkte. Zij hebben toen de borstvoeding met een lepeltje gegeven, iets ingedikt met johannesbroodpitmeel.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Nee, ik geef niet zelf de fles, dat doet Edw!n.
Net als bij Drus moet ik niet in de buurt zijn, want dan werkt het sowieso niet...

Ik heb het er nog met de oppas over gehad vandaag, en zij wilde wel van alles proberen. En als het nodig is ga ik daar gewoon langs om te voeden.
Dus ik voel me alweer een stuk rustiger, we gaan er wel uitkomen.

Ik heb ook nog even gekeken op het bv forum, en daar ben ik ook nog een paar tips tegen gekomen die ik nog niet kende. Dus we gaan zometeen weer aan de slag. :D
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Plaats reactie