Welk nachtlampje gebruiken jullie?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Eghosa01
J&J SANTORINI

Welk nachtlampje gebruiken jullie?

Bericht door Eghosa01 »

Sasha wil nadat ze 's nachts wakker is geworden om te moeten plassen, vaak niet meer in haar eigen kamer slapen, omdat ze "bang" is (soms voor de wind, als het raam openstaat, soms weet ze niet te zeggen waarom). Daarom wil ik proberen of een nachtlampje haar misschien over die angst heen kan helpen en dat ze dan makkelijker weer terug in haar eigen bed te krijgen is. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer... er zijn zoveel verschillende nachtlampjes te koop. Ik ben op zoek naar iets wat niet direct in het stopcontact gestoken hoeft te worden (ze heeft maar 1 stopcontact op haar kamer, en een boekenkast blokkeert het zicht op het lampje), maar iets met een langer snoer of batterijen. Zo'n wekker waarvan de ogen van Nijntje (of iets anders) om een ingestelde tijd open gaan, geeft dat ook de hele nacht licht in het donker zoals een nachtlampje??
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
ddaantje

Re: Welk nachtlampje gebruiken jullie?

Bericht door ddaantje »

wij hebben deze van Osram:
Afbeelding

Fijn van die lampje is dat het lieveheersbeestje ook er af te halen is en dan kan gebruiken als zaklantaarn

het blaadje licht op en er zit een lichtsensor in dus je kan het nooit vergeten aan te doen :)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Het spookje van Ikea

Afbeelding

kun je opladen, dus die hoeft niet de hele nacht in het stopcontact. Het is geloof ik een LED-lampje dus energiezuinig. En je kunt hem op verschillende kleuren of 1 kleur zetten, dat is wel grappig.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Spoka heet ie trouwens.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
niekje
J&J SANTORINI

Bericht door niekje »

Wij hebben een wekker waarvan je de oogjes van dicht kan doen maar dat lampje blijft niet continue branden...

Jasper heeft een tijdje ook met een lampje op zijn kamer willen slapen, we hadden toen een lampje gebruikt wat gaat branden als het donker wordt, dus met een sensortje..

Ik heb hier ook nog 2 bloemlampjes die op batterijen werken, in het midden geeft dat licht als je erop duwt..

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Wij deze: http://www.babyproductvanhetjaar.nl/wp- ... pje-11.jpg

Tyg0 heeft de blauwe en S0phie de roze. Erg handig, kan gewoon in bed staan en kan tegen een stootje.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Plaats reactie