Cakepops
Moderator: Chantal
Cakepops
Zijn die eigenlijk moeilijk om te maken? Het lijkt allemaal vrij simpel als ik het zo zie, maar is het dat ook, of vergt het enige oefening? Ik ben erover aan het denken die te maken voor Y inthe haar verjaardag, maar met de verbouwingen hier en mijn naaiprojectje, wordt het echt een tussendoorklusje. Lukt dat dan, of heeft iemand andere suggesties?
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Re: Cakepops
ik vond ze vrij bewerkelijk. Maar het is wel makkelijk in etappes te doen.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Ik heb ze ook geprobeerd. En de balletjes maken ging nog wel maar dan die chocolade eromheen krijgen mijn balletjes vielen elke keer van het stokje. 

Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
ik vind ze super makkelijk om te maken. Echt een klusje voor tussendoor en in kleine etappes te maken. Ik doe het zo:
- cake kruimelen en iets erdoor mengen
- balletjes draaien
- beetje chocolade smelten en stokje erin zetten
- balletjes met stokje en al in de vriezer zetten, minimaal een kwartier, dan zitten de balletjes stevig aan de stokjes en vallen ze er tijdens het dopen niet af. Ik ga ook vaak pas de volgende dag verder
- chocolade smelten
- 4 cakepops tegelijk uit de vriezer halen in de chocolade dopen en heeeeeel snel versieren
- cake kruimelen en iets erdoor mengen
- balletjes draaien
- beetje chocolade smelten en stokje erin zetten
- balletjes met stokje en al in de vriezer zetten, minimaal een kwartier, dan zitten de balletjes stevig aan de stokjes en vallen ze er tijdens het dopen niet af. Ik ga ook vaak pas de volgende dag verder
- chocolade smelten
- 4 cakepops tegelijk uit de vriezer halen in de chocolade dopen en heeeeeel snel versieren
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
ik vond het afschuwelijk. ik kreeg die candy melts niet gesmolten. Pas toen ik er een enorme hoeveelheid arachideolie bij had geschonken, wilde het goedje dun genoeg worden. de candymeltdrabbel werd helemaal niet mooi glad toen het op de bolletjes stolde, maar er zaten best veel bultjes op. en sommige balletjes gingen scheuren. vreselijk, eens maar nooit weer.
Hm, als ik alles zo lees, en mezelf kennende, ga ik toch maar voor iets anders (wat dan?!) en die cakepops eens proberen als er meer tijd voor is.
cupcakes! makkelijk om te maken en de versiering kun je zo gek maken als je zelf wilt (ik ben dol op de koekiemonsters, maar dat is wel even werk - niet moeilijk, maar je bent wel even zoet!)Jeanne schreef:Hm, als ik alles zo lees, en mezelf kennende, ga ik toch maar voor iets anders (wat dan?!) en die cakepops eens proberen als er meer tijd voor is.
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Wij hebben uiteindelijk cupe cake in ijs bakjes gedaan leuk en makkelijk te maken
Regina, moeder van
jeanne, laat je niet door mij ontmoedigen hoor. wie weet ben jij wel een echte cakepop wizard.
Cupcakes en muffins wil ze niet meer. Ze heeft nl al eens dierenmuffins, bloemcupcakes en prinsessen/riddercupcakes gedaan. Dus nu wil ze iets anders. Maar wat, dat weet ze niet zoHanneke schreef:cupcakes! makkelijk om te maken en de versiering kun je zo gek maken als je zelf wilt (ik ben dol op de koekiemonsters, maar dat is wel even werk - niet moeilijk, maar je bent wel even zoet!)Jeanne schreef:Hm, als ik alles zo lees, en mezelf kennende, ga ik toch maar voor iets anders (wat dan?!) en die cakepops eens proberen als er meer tijd voor is.

dit is een makkelijke en toch een leuke, als je het niet erg vindt dat het wel heel zoet en snoeperig is:
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... tNummer=91
deze vind ik ook leuk: muizen van bladerdeeg. die zou je ook met hartige vulling zoals een cocktailworstje kunnen doen
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=1161
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... tNummer=91
deze vind ik ook leuk: muizen van bladerdeeg. die zou je ook met hartige vulling zoals een cocktailworstje kunnen doen
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=1161