Ze deed gisteren en vandaag erg moeilijk tijdens het voeden, maar ik geloof dat ik haar nu begrijp. Ze wil niet meer met tepelhoedje drinken.
Ze heeft vandaag al 2 hele voedingen zonder gedronken. We begonnen al heel vaak zonder maar omdat ze zo vaak loslaat lukte het meestal niet om de hele voeding zonder te doen. Maar ze lijkt het nu dus te snappen. Gisteren had ik voor het eerst een natte mouw, ze liet los en de melk spoot nog uit mijn borst. Het is mijn derde kind maar dit had ik nog nooit meegemaakt
Laatst gewijzigd door michelle op zo nov 20, 2011 4:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Dat is wel heel fijn zeg. Hier ook een tijdje zonder tepelhoedje, een beetje hetzelfde verhaal als jij. Moelijk doen met het tepelhoedje en dan opeens zonder drinken.
hopelijk kun je het tepelhoedje straks in de kast leggen.
Ik wil iig 6 maanden voeden. Bij Lotte en Bram allebei net niet gehaald mede door het hoedje. En als dat lukt en het gaat gewoon goed, waarom zou ik dan stoppen
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
oooh wat goed!!!!!!!!! Zonder tepelhoedje is echt beter en makkelijker vol te houden dan met. Ik heb Tomás 5,5 maand gevoed (en vooral met flesjes mm) en Sara voedt ik nog steeds
Ik heb even gemist waarom je met hoedje zou voeden maar whoeheeeeeee supergoed van haar! Ik dacht eerst even dat ze de borst helemaal weigerde (was vast de bedoeling van je titel he? ) maar dit is gewoon fijn!