als ik dan toch bezig ben.. kraamkado ideeen?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
HeleenW

als ik dan toch bezig ben.. kraamkado ideeen?

Bericht door HeleenW »

we hebben van 3 kanten de vraag gekregen wat we willen voor kraamkado en dan gaat het om 3 keer zo'n 60 euro

Speelgoed hebben we in overvloed, zowel binnen als buiten. Zowel voor klein als voor als hij groter is.
Wat kleertjes zou nog kunnen maar dat vraag je niet voor een bedrag van 60 euro
Box en toebehoren, kinderstoel alles hebben we al.

ow wat zijn we verwend.
Zaten al even te denken om nog een uitbreiding bij de duplotrein, maar joas krijgt de legotrein in maart voor zijn verjaardag en duplotrein hebben we ook al.

Iemand echt een heel speciaal idee? Dat is geloof ik het enige nadeel aan het krijgen van 3 jongens.
(en vergeef me als ik overal nee op zeg, want ik ben bang dat veel ideeen hier al aanwezig zijn)

We hebben net hier wel genoemd om het geld te schenken aan kinderen in AFrika bijvoorbeeld, maar of dat nou zo leuk is voor de gevende partij?
Suuz

Re: als ik dan toch bezig ben.. kraamkado ideeen?

Bericht door Suuz »

beetje raar... maar in kadobon van de hema ;) kun je steeds kleding kopen die je leuk vind en op dat moment nodig hebt. Ook heb je daar vele andere producten die je voor baby/ kinderen kunt kopen..
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

oja lekker herkenbaar... wij weten ook niks te vragen.
nu heb ik lekker praktisch luiers gevraagd aan collega's, en badschuim en zo. dingen die op gaan dus.
zusje heeft silly billy slabben gegeven, ook handig voor straks.

van mijn vader hebben we een hotelovernachting gekregen, met oppas voor chris en femke.
en anders bonnen van babywinkels of hema. kun je straks weer lekker zelf shoppen voor nieuwe kleding, want daan zal ook wel in tweede of derdehands kleding lopen. mark wel in ieder geval..

en anders iets moois voor aan de muur (laten maken)?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Heb je al een draagdoek? Anders er nog eentje bij?
Bij Danique hebben we een hele mooie kinderbijbel gekregen maar ook heel veel cadeaubonnen van de HEMA en andere baby(kleding)winkels. Ook hadden we bepaald speelgoed dat we nog wel leuk vonden wat men toen heeft gekocht.

lastig is dat dan hè? Ik vond het bij Danique al lastig om wat te bedenken.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
HeleenW

Bericht door HeleenW »

ik vind die bonnen van verschillende winkels een erg leuk idee!
Zelf nieuwe kleren kopen heb ik weinig zin in omdat ik nog veel heb, maar af en toe iets nieuws is best leuk. Heb nu vrij veel gehad en dat is echt wel leuk.

En die 'iets' voor aan de muur: vind ik ook leuk. Geld voor een photoshoot ofzo!

Draagdoek, daar ben ik eigenlijk nooit aan begonnen. Ik hou heel erg van rust en regelmaat en slapen in eigen bedje. Maar het idee is goed, mogelijk voor iemand anders want die dingen zijn wel duur he?
Kinderbijbels hebben we ook al in vele verschillende vormen en maten. Vaak bij het dopen krijgen we ook zulke dingen. En ook luister cd's hebben we al.
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

een fotosessie

een kindertafel + 3 stoeltjes (heb je misschien al)

een houten bakfietsje

foto op canvas

duurder speelgoed wat je eigenlijk te duur vindt

ik vind het ook lastig hoor, wat dat betreft zou een meisje wel handig zijn!
Mariken

Bericht door Mariken »

Schilderij?

Leuks voor in de kinderkamer: lamp of gordijnen, stoel.

Wij kregen ook een bijdrage voor op de spaarrekening van de kleine van sommigen? Niet zo gezellig, te zijner tijd wel welkom natuurlijk (waarschijnlijk op haar 18e verjaardag)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

wij hebben een lodger bunker van het kadogeld gekocht. Ideaal voor de winter. kan ik elke kinderwagen of maxicosi.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

bestekje met naam
handdoek met naam
muziek mobiel/draaidoosje

hobbelpaard

paar lessen babyzwemmen
fotoshoot
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Kimmie
J&J SANTORINI

Bericht door Kimmie »

ik hoorde een leuk idee van vrienden geloof ik, een abbonement of een brijdrage voor bijv een dierentuin/speeltuin of pretpark in de buurt.
Miss nu wat minder voor D aan maar voor de grote jongens miss wel en zo heb je er als gezin iedere keer plezier van!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
juudje
J&J SANTORINI

Bericht door juudje »

Ik heb inderdaad veel bonnen gevraagd en gehad en daar bijvoorbeeld weer een dure wheely bug voor gekocht. Verder heb ik een nieuwe buggy gevraagd want die was na 2 kinderen eigenlijk vreselijk lelijk geworden.
Maar vooral de bonnen vond ik fijn want daar heb ik in het eerste jaar verspreid wat dingen voor gehaald. Dan heb je er later ook nog wat aan.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Wij hadden hetzelfde 'probleem' bij de geboorte van Mattias, en hebben uiteindelijk een dierentuinabonnement (A'foort) voor het hele gezin gekocht. Erg geslaagd! We hebben er zó veel plezier van gehad! Eén nadeel: het daarop volgende jaar is zoooo saaaaaaaaaai zonder abonnement :)
nance74
J&J SANTORINI

Bericht door nance74 »

Niet alles gelezen dus misschien dubbel.

Draagdoek (van Bykay ook onder de 60 euro anders bon vragen)
cadeaubonnen van diverse winkels, ik heb er heel veel van de hema gekregen, is misschien ook niet heel handig maar goed kan je later ook nog gebruiken.
cadeaubon van een plaatselijk kledingzaak waar ze leuke kinderkleding hebben
anders gewoon geld vragen en dan voor babyzwemmen of babymassage gebruiken
boekje van pauline oud baby's eerste jaar (hebben ze ook voor van 1-4 en kraambezoekboek)

Ik heb ook een keer speelgoed gevraagd voor als ze ouder zijn. Playmobil en daar kan M icah nu al een beetje mee spelen. Dus zoiets kan ook nog.

Succes met bedenken.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Inmiddels de v&d bon van m'n collega's gevraagd! Daar heb je ook speelgoed. En... eventueel kan ik daar ook gewoon voor mezelf wat kopen. Ik had namelijk eerst het idee een mooie leren verzorgingstas te willen kopen/vragen. Maar bij nader inzien is dat toch jammer. Op een gegeven moment als je vloeibare dingen meeneemt dan lekt er toch wel eens wat en dat is in een leren tas echt jammer.
Mogelijk koop ik gewoon een mooie leren tas en bij v&d heb je soms hele mooie dingen. Of bij de V&D in Arnhem, daar hebben ze ook heel veel merk-kleertjes. Wie weet dat ik daar nog eens wat haal!

Spullen zoals een buggy/zakken voor in buggy/maxicosi enz. heb ik al of mocht ik lenen via familie/kennissen.
Dat abonnement vind ik ook erg leuk, maar niet voor dit jaar. Het gaat ontzettend goed met me, maar ik ben iemand die graag D aan volgt in wat hij wil. Dus het liefst slapen lekker in eigen bedje en niet al teveel weg. Ik ben en blijf een controle freak. En dan is een abonnement dit jaar wel jammer. Ik heb dit wel in gedachte voor ooit een verjaardag van de jongens. Dan kan je heel leuk met 3 kinderen naar de dierentuin. Hier in Rhenen zit ouwehands dierenpark. Heb je ook een leuke binnenspeeltuin. Wie weet volgend jaar.
wennetje

Bericht door wennetje »

Ik weet het voor mezelf al voor een volgende keer: bon van www.ikbenmama.nl
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Een cadeaubon van Albelli, kun je fotoboeken maken van en voor D aan.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

gister 2 pakken luiers en een bon van 20 euro gekregen van de da :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Ik kreeg een foto bon kado voor een familieportret, erg leuk!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Bij P ieter hebben we geld gevraagd, zodat we een fietskar konden kopen. Dat hadden we aangegeven. En vrijwel iedereen heeft zich aan deze wens gehouden.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Plaats reactie