Ja ja!! Al 2 nachten! Vrijdagavond om 23.10 lag hij na de voeding weer in bed, en meldde hij zich om 6.30 uur. Wist niet wat me over kwam. Alleen voelde hij warm: 39.5 Afgelopen nacht zelfde verhaal, wel wat later de laatste voeding omdat ik late dienst had en weer om 6.30 uur wakker. Ook nog koorts.
Verder lijkt hij er niet heel veel last van te hebben. Is wel flink snotterig maar dat is hij al tijden.
Ik hoop wel een beetje dat het zo doorgaat...
Nu ga ik maar weer aan het werk, andere baby's voeden. Maar ik moest even kwijt dat ik 2 heerlijke nachten heb gehad!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
haha geniet er maar van Herkenning alom. De eerste keren dat Liv doorsliep had ze standaard koorts. Hopelijk knapt hij op en zal hij het kunstje vaker tonen. Hier ruim 1,5 jaar gedonder en nu al maanden goed (met af en toe slechte nachten)
haha... komt vast omdat er in de buurt een kindje is wat veeeeel jonger is dan T en die ook heerlijke nachten maakt... Die Nepals Rood huist in omgeving Bennekom
werkze!!
en ik wens je nog veeeeel meer van deze nachten toe. Voorlopig sturen we nepals rood niet weg ok?
Hier voelt hij zich ook al weer een tijdje thuis . Ben benieuwd wie dit allemaal niet gaat snappen, op het forum is hij al een tijd niet voorbij gekomen.
Vergeet ik helemaal blij voor jou te zijn
Heerlijk dat je een paar goede nachten hebt gehad. Ik hoop op meer voor je en anders heb je deze iig lekker gehad!
Pauline schreef:whaha, leuke verbastering van de nepalsegrood.
Wat heerlijk, je knapt er echt van op he?
Ik twijfelde al, dacht later al dat ik 'm eigenlijk verkeerd had.
Vannacht werd hij wel eerder wakker. Weet int eens hoe laat.
Ook S0phie zat om 4 uur ineens naast me in de cosleeper (Tyg0 sliep in zijn eigen bed) Wilde wat drinken, droge luier aangedaan en wilde wat later nog plassen. Sliep daarna verder.
Tyg0 heeft nog koorts, is verder niet er heel beroerd van.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Annemarie schreef:Hier voelt hij zich ook al weer een tijdje thuis . Ben benieuwd wie dit allemaal niet gaat snappen, op het forum is hij al een tijd niet voorbij gekomen.
Annemarie schreef:Hier voelt hij zich ook al weer een tijdje thuis . Ben benieuwd wie dit allemaal niet gaat snappen, op het forum is hij al een tijd niet voorbij gekomen.
ik dus
om hem te snappen moet je van rechts naar links lezen