Afgelopen week 1 van de meest bekeken taarten van 'deleukstetaatenforum' nageaapt. Net zo mooi is ie zeker niet geworden, maar ik ben zeer tevreden.
Ik mag hem vanmiddag afleveren bij mijn neefjes, vooral de oudste van de 2 is gek op dino's.
Ik ga straks even een foto maken. Hopelijk kan ik die nog plaatsen voordag we gaan, anders komt het morgen wel.
Laatst gewijzigd door Gerrie op zo nov 27, 2011 2:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
nee Gerrie, dat zeg je helemaal verkeerd, dat heet niet "nageaapt", maar "geïnspireerd door"
ik ben heel benieuwd naar jouw foto. ik haal ook mijn ideeen van het taartforum of van internet en dan pas ik het een beetje aan aan de wensen van degene voor wie die taart is.
hij is geweldig. ik heb die andere taart van het forum twee jaar geleden bekeken toen ik voor Leander´s verjaardag ook een dinotaart moest maken. volgens mij is de jouwe helemaal niet minder.
Bedankt voor alle positieve reacties.
Ik was ook erg blij met het resultaat. Soms zie je iets en maak je het na en lijkt het er echt niet op, maar dit komt wel dicht in de buurt.
De jongens vonden de taart ook geweldig. Dat is (behalve je eigen tevredenheid) natuurlijk het uiteindelijke doel.
Missie geslaagd dit keer.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.