wie heeft er een PME cursus gevolgd? - nu met werkende link

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mara
J&J HAWAII

wie heeft er een PME cursus gevolgd? - nu met werkende link

Bericht door Mara »

en kan mij er iets meer over vertellen?
Was het de moeite en het geld waard? Ik wil graag de bloemen-cursus volgen. Boetseren is niets voor mij, maar bloemen maken vind ik heel erg leuk. Voor de Wilton moet je eerst weer de basis doorwerken voordat je een themacursus kan doen. Dus vandaar dat ik op PME uitkwam.
Laatst gewijzigd door Mara op di nov 29, 2011 5:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Annemarie

Re: wie heeft er een PME cursus gevolgd?

Bericht door Annemarie »

Ik vind ze te lang en te duur en volgens mij moet je eerst de 1 en dan de ander doen (een bepaalde volgorde aanhouden). Gabi heeft ze gevolgd, verder niemand hier denk ik.

Ik ga binnenkort een workshop suikerbloemen maken volgen bij Eline (een begrip op DLT), in 1 dag leer je dan de pioenroos en orchidee.

Ben zo benieuwd wat je allemaal freubelt joh, laat je een keer foto's zien?
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Het voordeel van PME is dat je de cursussen in willekeurige volgorde kunt doen, dus niet bij de basis hoeft te starten. Moet bij Wilton wel idd.
Ik denk dat de cursus voor een matige hobbiest best ver gaat, vandaar mijn vraag.

Qua fotos: het lukt me nog steeds niet om hier foto's te plaatsen :oops:
Er heeft wel een en ander op dlt forum gestaan: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/se ... =760480016

http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... =9&t=10760
Paar leuke cuppies:

Vanwege tijdgebrek heb ik vooral een en ander uitgeprobeerd en begin ik nu pas wat handiger te worden in de strakke afwerking. In het begin wilde ik vooral mijn plungers lekker uitproberen en kwam de afwerking wat op de achtergrond. Mijn eerste taarten zijn daardoor wat minder vind ik zelf.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Die cuppies kon ik me nog wel herinneren, echt heel mooi. De andere link werkt niet. Als je het leuk vindt om wat te laten zien wil ik ze ook wel plaatsen, dan mail je de foto's naar mij.
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Nog een poging en dan ga ik mailen, bedankt voor het aanbod.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=166573
mama van Fenna
J&J SANTORINI

Re: wie heeft er een PME cursus gevolgd? - nu met werkende l

Bericht door mama van Fenna »

Afbeelding

Mooi hoor!
Je moet klikken op 'embed' en dan de link die bij 'forum' staat kopieren.
M@@rtje, mv Fenn@ (sept 2005) en Jen$ (sept 2008)
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Bedankt voor de tip!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik zou de cursus gewoon gaan volgen als het je leuk lijkt, wat je nog niet kan leer je dan en zo is het bedoelt toch?
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Ik sta op de reservelijst :(
In een paar uur tijd van "op voorraad" naar niet meer leverbaar. Is snel gegaan kennelijk.

Heb me bedacht dat mijn vorige hobby minstens E 300,00 per maand kostte (paard en menkar in pension), dus dat zet de prijs weer in perspectief :wink:
Ik leg er verder ook geen druk op: het lijkt me erg leuk en ik moet er niets mee.

Ik ga in januari bij iemand anders icing spuiten (workshop van een paar uur), daar heb ik ook veel zin in!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mara schreef: Ik ga in januari bij iemand anders icing spuiten (workshop van een paar uur), daar heb ik ook veel zin in!
Dat lijkt mij ook heel leuk om te leren, maar dat lukt me misschien ook wel zelf als ik eens echt tijd zou hebben :roll: .
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Haha, ja daar heb ik dan weer het geduld niet voor om het mezelf aan te leren. Ik ben nogal visueel, leer veel sneller als ik het iemand zie doen voor mijn neus, dan zelf proberen, zelfs met een internethow to geef ik het te snel op dan :wink: .
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Mara schreef:Ik sta op de reservelijst :(
In een paar uur tijd van "op voorraad" naar niet meer leverbaar. Is snel gegaan kennelijk.

Heb me bedacht dat mijn vorige hobby minstens E 300,00 per maand kostte (paard en menkar in pension), dus dat zet de prijs weer in perspectief :wink:
Ik leg er verder ook geen druk op: het lijkt me erg leuk en ik moet er niets mee.

Ik ga in januari bij iemand anders icing spuiten (workshop van een paar uur), daar heb ik ook veel zin in!
Waar wil je die workshop gaan doen?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Suzanne

Bericht door Suzanne »

heb een workshop vlinderstaart gedaan met mexican en gunpaste. hele dunne, fijn vlinders op draad... heb hem toen hier wel geshowt. er staat bij mij een workshop icing spuiten op m'n verlanglijstje maar mijn taartmaat is een scriptie aan het schrijven. ik wacht op haar.
volgende week een i-pad op de planning, zin in!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Suzanne schreef:heb een workshop vlinderstaart gedaan met mexican en gunpaste. hele dunne, fijn vlinders op draad... heb hem toen hier wel geshowt.
Volgens mij wel, maar mag best nog een keer!
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

JasmijnLinde schreef:
Mara schreef:Ik sta op de reservelijst :(

Waar wil je die workshop gaan doen?
In Etten-Leur bij taartendecoratie, ken jij ze? Zitten nog meer filialen in nl. trouwens.
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Annemarie schreef:
Suzanne schreef:heb een workshop vlinderstaart gedaan met mexican en gunpaste. hele dunne, fijn vlinders op draad... heb hem toen hier wel geshowt.
Volgens mij wel, maar mag best nog een keer!
Ja ik ben ook benieuwd hoor!
Plaats reactie