Hey, daar heb ik jou niet neergelegd
Hey, daar heb ik jou niet neergelegd
Je moet niet zien hoe hij het doet, maar hij doet het. Mijn ventje van 11 weken tijgert.
20 a 30 cm per minuut redt hij wel. Ik geloof dat hij haast heeft.
20 a 30 cm per minuut redt hij wel. Ik geloof dat hij haast heeft.
Re: Hey, daar heb ik jou niet neergelegd
Zo die is rap
. Wel leuk!!! Dus oogjes in je achterhoofd weer ontwikkelen.....

Charlotte, J (3,5) en H (1)
Whahaha ze die heeft haast inderdaad. Knap hoor van hem.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
zo, dat is een snelle! die kun je niet 'even' neerleggen op het grote bed of zo!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Nou, als ik 'm in het midden leg, dan wil het nog wel. Zoveel uithoudingsvermogen heeft hij nog niet.Chantal schreef:zo, dat is een snelle! die kun je niet 'even' neerleggen op het grote bed of zo!
Tjonge wat een haast heeft ie. De andere jongens waren snel, maar zo snel als dit volgens mij niet of wel?
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Het is wel aardig vergelijkbaar, hij draait bijvoorbeeld op z'n buik als hij een vinger vastheeft. Maar hij is een stuk sterker en dat zal wel door z'n enorme gewicht komen. Ik denk dat hij al aardig richting de 8 kilo gaat.
Lekker snel.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Het verbaast mij niets! Leuk Mir. Gaat alles goed? Wanneer verhuizen jullie ook al weer?
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
dat vlot zeg!maar wat wil je ook met alle broertjes om zich heen die leuke dingen doen 

Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
doe dat nou niet! had ik ook met J gedaan toen hij 3 weken oud was.. toen rolde hij zo van mijn bed af!Mir schreef:Nou, als ik 'm in het midden leg, dan wil het nog wel. Zoveel uithoudingsvermogen heeft hij nog niet.Chantal schreef:zo, dat is een snelle! die kun je niet 'even' neerleggen op het grote bed of zo!
jeetje
wat een snelle baby!! 11 weken al tijgeren!

Trotse mama van J en T
Hij is snel, maar ja hij moet straks ook tegen drie broers opboxen.
nee hoor, die knuffelen hem platannelinda schreef:Hij is snel, maar ja hij moet straks ook tegen drie broers opboxen.

Wow, wat een snelle Roelof!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
haha leuk! Saartje was ook zo snel. Geniet ervan, want ze worden dan ook zo snel al groot he