Oeps, Femke ziek...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Chantal
J&J MALEDIVEN

Oeps, Femke ziek...

Bericht door Chantal »

Vanochtend moeilijk met eten, maar wel chocoladeletter willen. Maar eerst moest haar broodje op van mij.
Vanmiddag weer moeilijk doen over haar broodje, maar wel lekkere dingen willen en de bloempotjes verven samen met papa.
Maar ja, eerst moest haar broodje op. Vanmiddag lekker gespeeld met buurmeisje en eigenlijk niet zoveel aan de hand.
Nu net nam Jeroen haar mee naar de supermarkt en heeft ze daar de boel ondergespuugd...
Ze zat natuurlijk in het karretje, alleen niet in het zitje. Dus lekker over de boodschappen heen en zo op de grond..

Ze is ook wel erg witjes! Nu weten we gelijk waarom ze niet wilde eten vandaag :oops:
En vind ik het stom van mezelf dat we zo gepusht hebben om dat sneetje brood op te eten.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
debby
J&J SANTORINI

Re: Oeps, Femke ziek...

Bericht door debby »

Och arme meid, beterschap voor d'r!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Suuz

Bericht door Suuz »

tja dan voel je zo rot, maar als ze toch die lekkere dingen wilde kan je jezelf toch niet kwalijk nemen? Iig veel beterschap voor Femke, en ik vind juist dat je een goede moeder bent om juist het gezonde eerst te laten eten.
Mieke

Bericht door Mieke »

Ach arme meid.
Beterschap voor haar!
En voel je niet schuldig hoor, dat kan iedereen gebeuren.
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

ik zou er ook niet aan denken dat mijn kind ziek is als die gewoon wil snoepen.

maar erg vervelend voor F emke. (en natuurlijk ook voor ml)

heel veel beterschap
Trotse mama van J en T
Hanne

Bericht door Hanne »

beterschap. ik snap precies hoe je je voelt. gisteren heb ik ook op Espen gemopperd dat hij weigerde te eten en vanochtend spugen. vreselijke moeders zijn wij :oops: hopelijk zijn onze guppies snel beter.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

vandaag lijkt er eigenlijk niks aan de hand met haar.. hopelijk blijft dat zo want er ligt vanmiddag een kado van opa-sint bij opa die we op mogen halen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wat heeft Jeroen/de supermarkt met de boodschappen gedaan? Dat vraag ik me dan af :lol: .
Plaats reactie