einde van het bv-tijdperk....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miranda
J&J HAWAII

einde van het bv-tijdperk....

Bericht door Miranda »

2 jaar, 1 maand en 2 weken heb ik Danique het allerbeste gegeven, maar het is nu klaar.... :cry: Hoewel het grotendeels op mijn initiatief is gegaan ben ik er toch wat verdrietig onder... Zo'n moeilijke start heeft ze gehad. Ik heb een paar weken fulltime gekolfd voor haar en dat met vingervoeden en flesjes aan haar gegeven. Ik had echt nooit gedacht dat ik haar toch nog zo lang zelf heb mogen voeden.
Vorige week heeft ze voor het laatst bv gekregen en sindsdien heeft ze er ook niet meer om gevraagd.

Het is een enerverend begin geweest maar met een prachtige afloop.
Ik wil jullie hier bedanken voor alle steun. Heel wat keren heb ik hier berichten geplaatst omdat ze weer niet goed gegroeid was of omdat ik het echt niet meer zag zitten. Mede dankzij al jullie steun en oppeppertjes heb ik het zo lang volgehouden én er van kunnen genieten!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
wilmama
J&J HAWAII

Re: einde van het bv-tijdperk....

Bericht door wilmama »

Super goed gedaan. Ik weet het nog goed hoe jullie start was.

Mooi dat is alles wat ik nog kan zeggen. Mooi!
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Wauw... Dat hebben jullie goed gedaan!

Ik kan me wel voorstellen dat het afscheid hiervan nemen wat verdrietig is. Maar je kunt terug kijken op een mooie periode!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

wauw! natuurlijk mag je daar een beetje verdrietig om zijn!
je sluit toch iets af waar je ontzettend je best voor hebt moeten doen!

((((knuffel))))
Trotse mama van J en T
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Respect hoor Miranda! Ik weet nog goed hoe lastig het voor je was om Danique goed te laten groeien. En moet je haar nu eens zien, men vindt haar een kleintje maar ze is langer als Benthe hoor :wink: . Je hebt het super gedaan, petje af!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Wat fijn dat je het na zo'n moeilijk begin toch zo lang hebt kunnen geven. En ik snap best dat je verdrietig bent want je sluit toch een periode af.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Wat een lieve reacties hier, dank jullie wel.
@Nanda, je hebt het goed verwoord: ik sluit iets af waar ik erg m'n best voor heb gedaan. En op de een of andere manier voelt dat toch anders dan toen bij Marit. IK heb met Danique zoveel problemen in het begin gehad, maar ik wilde de bv niet opgeven. Ik heb altijd het gevoel gehad dat alle problemen niet door de bv kwamen (wat wel iedereen dacht en zei!). Ik heb gelijk gekregen en vol gehouden. En dan zo'n bijzondere periode afsluiten vind ik toch lastig.
Mijn kleine meisje is gewoon groot geworden op mijn melk! (en daar ben ik ontzettend trots op!)
Anne
J&J SANTORINI

Bericht door Anne »

Wat goed dat je ´t zo lang hebt volgehouden! Daar mag je zeker trots op zijn, zeker na al die moeite die je er in het begin voor hebt moeten doen!

(en ik herken je gevoel helemaal, ik ben deze week gestopt met Bas voeden. En al was ik - meer dan hij - degene die het tijd vond om te stoppen, ik ben er toch een beetje weemoedig van!)
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Goed zeg dat jullie zo lang zijn doorgegaan. Helemaal na de start die jullie hebben gehad. Ik kan me voorstellen dat je het er toch een beetje moeilijk mee hebt. Dat had ik ook bij Liam terwijl dat helemaal mijn keuze was.

Knap gedaan toch van jullie allebei.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ves

Bericht door Ves »

Knap gedaan, Miranda! Ik heb jullie eerste begin hier niet meegemaakt (ik was nog niet op JJ), maar het gevoel wat je beschrijft is herkenbaar (dat je er hard je best voor hebt gedaan, ondanks dat anderen vonden dat stoppen met bv misschien beter zou zijn). Je stopt met iets waar je zo hard voor gewerkt hebt, en waar je ook lang van genoten hebt, logisch dat je daar een beetje weemoedig van wordt.
Ineke
J&J MAURITIUS

Bericht door Ineke »

Heel herkenbaar, dat gevoel. Ik ben aan het afbouwen. Op mijn verzoek (en vooral dat van mijn man). Femke drinkt nog het liefst drie keer per dag bij me, maar ik wil voor Kerstmis helemaal gestopt zijn. Ook hier een moeizame start, (kolven, vingervoeden, tepelhoedjes, drie maanden spruw in mijn melkkanalen) en nu ga ik stoppen, terwijl het zo makkelijk gaat. Maar ze is 27 maanden, het is mooi geweest.

Maar ik ben er ook een beetje weemoedig van.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
GerlizeenWillemijn

Bericht door GerlizeenWillemijn »

zo goed zeg. Hier ben ik ook al een jaar bezig. Drinkt danique (hoop goed geschreven) ook al lang uit een gewone beker/tuitbeker naast BV?
Hier worden die dingen gewoon uit mn handen geslagen.

groetjes
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

GerlizeenWillemijn schreef:zo goed zeg. Hier ben ik ook al een jaar bezig. Drinkt danique (hoop goed geschreven) ook al lang uit een gewone beker/tuitbeker naast BV?
Hier worden die dingen gewoon uit mn handen geslagen.

groetjes
Ja, Danique dronk vanaf ongeveer 11 maanden uit een tuitbeker. Sinds onze vakantie in augustus drinkt ze uit een gewone beker en dat gaat prima.
Plaats reactie