Jammer van die romper maar IEUW! Nu ook allemaal vlekjes?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Regina
J&J SANTORINI

Jammer van die romper maar IEUW! Nu ook allemaal vlekjes?

Bericht door Regina »

Ik haalde vanochtend Liam uit bed en ik leg hem tussen mijn man en mij. Ik zeg tegen mijn man hij stinkt ik mag uitslapen dusse verschoon jij hem even? Even later hoor ik mijn man wat mopperen over tot zijn oren en nog iets. Ik sleep mezelf uit bed zie ik daar Liam op de kommode zitten echt tot zijn nek in een bruine romper en nee de romper was niet bruin van zichzelf :shock: We hebben hem maar onder de douche gezet. Het arme jochie zat hij om half 7 al onder de douche. En stinken dat het deed in zijn kamer echt niet normaal.

Later tijdens het ontbijt rond 9 uur had hij het nog een keer nu alleen niet tot boven aan gelukkig maar wel goed doorgelekt. Dus daarna maar in bad. Nou was dat toch al de planning dus dat scheelde weer.

Verder heeft hij het niet meer gehad. Maar hij heeft ook nog steeds amper wat gegeten. Mijn arme knulletje. Ik hoop dat hij nu wat beter wordt. Nou ja verder merkte ik weinig aan hem en qua kilo's kan hij wat hebben :lol:

Hij heeft al een behoorlijk tijd last van dunne ontlasting maar ik ging er nog steeds van uit dat dit door het kiezen krijgen komt aangezien ik er 1 voelde van de week die al met een puntje door is.

Duimen jullie mee dat hij het niet meer zo erg krijgt als vanochtend? En als het dan toch weer gebeurt dan niet om half 7 's ochtends. Het mag wel iets later :lol:
Laatst gewijzigd door Regina op wo dec 07, 2011 10:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mamalon
J&J HAWAII

Re: Jammer van die romper maar IEUW!

Bericht door Mamalon »

Dat zijn wel de ergste luiers ja :lol: :lol: Ik zie het helemaal voor me.
Heeft hij geen last van buikgriep misschien?
Mamalon
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Ik heb medelijden met je maar moet ook wel een beetje lachen. Maar dan wel lachen van herkenning..... Succes! Hoe was het vanmorgen??????
Charlotte, J (3,5) en H (1)
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

beterschap en sterkte!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
wennetje

Bericht door wennetje »

Wat een volwassen stank kan er toch uit die mooie, pure, kleine lijfjes komen! Hoop dat het wel snel beter gaat, voor hem, voor jullie en voor de wasmachine.
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Ieuw wat onprettig op de vroege morgen maar wat had jij even mazzel (of werd alles vakkundig aan jou overgedragen?).

Beterschap voor je mannetje.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

Hoe gaat het nu met je mannetje???
Trotse mama van J en T
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Wat lief dat je het vraagt.

Tja Hij gedraagt zich als normaal maar die enorme poepluiers blijven. Vanochtend weer om 6 uur. Weer doorgelekt maar gelukkig niet zo erg als zondag. He bah hij komt nu naast mij staan en ruikt weer enorm. Ik ga dus maar even een luier verschonen.

Het is trouwens ook een hele vreemde kleur en inderdaad stinken als een volwassen kerel. Nog wel erger want mijn vriendin rook het gisteren en die ging bijna over haar nek en die is ook wel wat gewend. Dus ik ben er nog niet uit wat het nou is.
Regina, moeder van
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

Oeh dat soort geuren op de nuchtere maag... :shock:
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

Regina schreef:
Het is trouwens ook een hele vreemde kleur en inderdaad stinken als een volwassen kerel. Nog wel erger want mijn vriendin rook het gisteren en die ging bijna over haar nek en die is ook wel wat gewend. Dus ik ben er nog niet uit wat het nou is.
welke kleur is het?? en kun je de geur omschrijven?(zuur, scherp, zoet/weeiig, metaalachtig?)
want kleuren en geuren zeggen heel veel!! ik kan op mijn werk soms al zeggen of iemand een bepaalde bacterie heeft of niet :wink: alleen al door de geur kleur en hoe het eruit ziet. (dik,breiig, dun, slijm, geel, groen, erg donker enzovoorts)
Trotse mama van J en T
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Hier ook een meisje wat momenteel verschrikkelijke geuren produceert. Echt niet normaal.... Ik heb zelf het idee dat het met doorkomende kiezen te maken heeft bij Danique.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Nanda schreef:
Regina schreef:
welke kleur is het?? en kun je de geur omschrijven?(zuur, scherp, zoet/weeiig, metaalachtig?)
want kleuren en geuren zeggen heel veel!! ik kan op mijn werk soms al zeggen of iemand een bepaalde bacterie heeft of niet :wink: alleen al door de geur kleur en hoe het eruit ziet. (dik,breiig, dun, slijm, geel, groen, erg donker enzovoorts)
Tja hoe ruik het heel zurig is de beste omschrijving volgens mij. Ik probeer zo min mogelijk te ademen op zo'n moment. Maar zal de volgende keer wat beter ruiken.

Gisteren was het echt waterdun geel/wittig nu net zag ok weer wat stukjes maar volgens mij was dat vooral onverteerdt eten. Stukjes brocolli en aardappel hahaha wordt wel heel smakelijk zo. Gelukkig ben ik ook wel wat gewend :lol:
Regina, moeder van
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

ok, dan is het vaak een virus.
meestal na 4dagen over
de onverteerde resten komt omdat de darm overprikkeld is en het voedsel snel naar buiten werkt waardoor het niet de tijd heeft om te verteren.

maar dat zul je vast wel weten :wink:
Trotse mama van J en T
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Nanda schreef:ok, dan is het vaak een virus.
meestal na 4dagen over
de onverteerde resten komt omdat de darm overprikkeld is en het voedsel snel naar buiten werkt waardoor het niet de tijd heeft om te verteren.

maar dat zul je vast wel weten :wink:
Hahaha nee hoor. Dat het een virusje is had ik wel verwacht. Maar verder weet ik er niet veel van. Maar op dit soort momenten ben ik altijd blij dat ik wel wat geurtjes gewend ben doordat ik in een verpleeghuis werkt. Dat scheelt weer. We wachten af het is zondag begonnen. Maar verder merkt ik weinig aan hem gelukkig hij zat net alweer het fruit uit de fruitschaal te pikken dus dat komt wel goed. Hij krijgt ook kiesjes dus dat zal ook wel meespelen. Bedankt in elk geval altijd fijn als iemand mee denkt.
Regina, moeder van
Regina
J&J SANTORINI

Re: Jammer van die romper maar IEUW! Nu ook allemaal vlekjes

Bericht door Regina »

Hmm sinds vandaag heeft hij ook allemaal vlekjes over zijn lichaam zitten. Het zijn volgens ons geen waterpokken dit ziet er anders uit. Er zitten geen blaasjes op namelijk. Ik heb een fototje gemaakt van onder zijn arm. Vanochtend zat daat nog niks vanavond bij het naar bed gaan zat dit er. Dit is wel het ergste plekje en de andere kant ook. Maar ook zijn benen polsen en gezicht hebben plekjes.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Afbeelding
Regina, moeder van
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Dit heeft Liv ook gehad, Was een allergische reactie op kiwi. De volgende dag was het ineens zo goed als weg.

Heeft hij misschien iets gegeten wat hij nog nooit gegeten heeft? Liv kan niet tegen groene kiwi's maar die kiwi gold is geen probleem.
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Dorien schreef:Dit heeft Liv ook gehad, Was een allergische reactie op kiwi. De volgende dag was het ineens zo goed als weg.

Heeft hij misschien iets gegeten wat hij nog nooit gegeten heeft? Liv kan niet tegen groene kiwi's maar die kiwi gold is geen probleem.
Nee zover ik weet er heeft hij niks anders gehad. Hij begon zondag al met die dunne ontlasting. En sinds zaterdag eet hij ook niet zoveel meer. Nou kan hij het wel missen dat scheelt. Maar toch begin me een beetje zorgen te maken.
Regina, moeder van
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

heeft hij getranspireerd??? dat het wat is gaan smetten?
Trotse mama van J en T
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

vijfde of zesde ziekte misschien?

Hoe gaat het verder met hem?
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

De vlekjes zijn weer wat afgenomen gelukkig. Verder blijft de dunne ontlasting nog wel. Verder lijkt hij nog wel vrolijk. Iets hangeriger dan normaal en s'nachts af en toe wakker dus hij heeft wel ergens last van want normaal slaapt hij eigenlijk altijd door. En hij heeft niet zo'n grote eetlust meer.
Regina, moeder van
Plaats reactie