Ze heeft van de sint een poppenbuggy gekregen, en een door mijn vader zelfgemaakte houten boerderij met allemaal schleich dieren erbij. Ik kan dus concluderen dat ze het leuke cadeaus vond
Het schoen zetten is Isla goed bevallen....
-
Emma
Het schoen zetten is Isla goed bevallen....
Want vanochtend haalde ze haar schoen van de gang, zette hem bij de houtkachel, en liep al 'klaas poen' zingend naar de koelkast om een wortel voor het paard te halen
Ze heeft van de sint een poppenbuggy gekregen, en een door mijn vader zelfgemaakte houten boerderij met allemaal schleich dieren erbij. Ik kan dus concluderen dat ze het leuke cadeaus vond
Re: Het schoen zetten is Isla goed bevallen....
wat schattig!ze heeft het gauw door 
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
dat heeft ze idd goed in de gaten.
Silke verraste me door te zeggen dat ze cadeautjes ging krijgen toen we vandaag naar de Sint op het kdv gingen, ik had nog helemaal niet in de gaten dat ze die koppeling had gemaakt.
Silke verraste me door te zeggen dat ze cadeautjes ging krijgen toen we vandaag naar de Sint op het kdv gingen, ik had nog helemaal niet in de gaten dat ze die koppeling had gemaakt.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Ach, wat lief! En die boerderij klinkt leuk zeg, foto?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
-
Hanne
ah wat lief. dus Sint mag wat haar betreft nog wel even blijven.
en wat leuk dat jouw vader zelf een boerderij heeft gemaakt. heb je en foto ervan? ik vind dat vaak de mooiste dingen.
en helemaal OT elke keer als ik Isla zie staan denk ik: "wow, dat is nou een naam die ik zelf ook had gekozen." Ik vind hem zo mooi.
en wat leuk dat jouw vader zelf een boerderij heeft gemaakt. heb je en foto ervan? ik vind dat vaak de mooiste dingen.
en helemaal OT elke keer als ik Isla zie staan denk ik: "wow, dat is nou een naam die ik zelf ook had gekozen." Ik vind hem zo mooi.
-
Emma
Op verzoek: fotos van de boerderij (geen super kwaliteit want ik moest vandaag werken dus fotos zijn vanavond genomen toen het al donker was):

(De tapir en de tijger had ze al, die horen er niet bij
)
en zo ziet hij er van binnen uit (er is ook nog een dakplaat voor de andere helft van het dak):

(De tapir en de tijger had ze al, die horen er niet bij
en zo ziet hij er van binnen uit (er is ook nog een dakplaat voor de andere helft van het dak):

Dankjewel! Het is in Schotland een vrij normale naam, maar ik heb hem ook altijd prachtig gevonden. Help je straks meedenken voor een bijpassende naam voor de tweede?Hanne schreef:en helemaal OT elke keer als ik Isla zie staan denk ik: "wow, dat is nou een naam die ik zelf ook had gekozen." Ik vind hem zo mooi.
Mooi hoor! Knap gemaakt zeg.
E lle heeft een vriendinnetje Emely, haar oudere zus heet ook I sla. Mama komt uit Schotland!
E lle heeft een vriendinnetje Emely, haar oudere zus heet ook I sla. Mama komt uit Schotland!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)