Raadt eens hoe laat de jongens vanochtend wakker werden???
Raadt eens hoe laat de jongens vanochtend wakker werden???
Durven jullie te raden hoe laat de jongens vanmorgen wakker werden?
Ze waren echt heel erg moe van het lange sinterklaas weekend. B. is een keer om 4 uur wakker geweest en C. voor het eerst om 6. Dat is ook uitzonderlijk, toen moest hij perse plop zien, mr is toch tegen me aan in slaap gevallen, raadt eens hoe laat ze wakker werden?
Ze waren echt heel erg moe van het lange sinterklaas weekend. B. is een keer om 4 uur wakker geweest en C. voor het eerst om 6. Dat is ook uitzonderlijk, toen moest hij perse plop zien, mr is toch tegen me aan in slaap gevallen, raadt eens hoe laat ze wakker werden?
Re: Raadt eens hoe laat de jongens vanochtend wakker werden?
10 uur? (klinkt mij echt heerlijk in de oren)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
6 uur?
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
8:15? (dat was het hier nl)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Miranda jij mag nooit meer raden,
oh nee niet helemaal waar, om 8.15 werd ik wakker, de jongens rond half negen.
Toch ben ik niet meer uitgeslapen na zo'n goede nacht maar dat zal wel door de chronisch gebroken nachten komen...
Maar het was wel een keer lekker al loop ik dan wel de hele dag achter de feiten aan.
Toch ben ik niet meer uitgeslapen na zo'n goede nacht maar dat zal wel door de chronisch gebroken nachten komen...
Maar het was wel een keer lekker al loop ik dan wel de hele dag achter de feiten aan.
Dat achter de feiten aan lopen is wel herkenbaar. Normaal ben ik om 8:30 al weer terug van Marit naar school brengen en doe ik 's morgens van alles.mama van b en c schreef:Miranda jij mag nooit meer raden,
Maar vandaag dus niet... (en dan te bedenken dat onze kids wel vaker zo lang slapen, vooral in het weekend)
Wel lekker voor je dat je zo'n goede nacht hebt kunnen maken!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Ja joh eer dat we dan gegeten hebben is het half tien en om tien uur staat de koffie al weer klaar bij mijn oma en dan wil ik nog van alles doen, maar ja een keer langer slapen is ook wel lekker!
ja lekker hè uitslapen. Hier ook een paar keer gehad, maar nu is het weer gewoon 7 uur, ook wel ok.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
heerlijk zeg!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Heerlijk! Helaas zet een nachtje natuurlijk nog geen zoden aan de dijk, aangezien je ook zelf dan niet doorslaapt natuurlijk. Maar er is een begin, er is hoop 

Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ik heb eerder het idee dat het een uitzondering was...
Ik heb weinig hoop dat ik ooit door ga slapen in de komende jaren
Ik heb weinig hoop dat ik ooit door ga slapen in de komende jaren