Zeg Esther...
Zeg Esther...
...updatje..? Met foto's..?
* Kijkt héél lief...*
* Kijkt héél lief...*
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Re: Zeg Esther...
Hè ja, jullie hebben vast genoeg mooie foto's van de afgelopen anderhalve week!
*zet bambi-ogen op*
*zet bambi-ogen op*
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
aaaahhhhhhh
~hoofd schuin, wimperknipper~
~hoofd schuin, wimperknipper~
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Ja Eshter toe toe ach toe nou?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Kun je nagaan... we maken natuurlijk te weinig foto's en ik ben zo weinig op jip dat ik dit nu pas zie.
Maar ik heb wel een paar foto's, dus ik zal vanavond even uploaden. Vandaag nog een heeeeeel lieve van een jipper met haar twee zoontjes die Roos allebei (eh... alledrie) erg lief vonden
Maar ik heb wel een paar foto's, dus ik zal vanavond even uploaden. Vandaag nog een heeeeeel lieve van een jipper met haar twee zoontjes die Roos allebei (eh... alledrie) erg lief vonden

Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
jaa, die foto zag ik net op Facebook. Mooi!Esther schreef:Kun je nagaan... we maken natuurlijk te weinig foto's en ik ben zo weinig op jip dat ik dit nu pas zie.
Bedoel je alledrie, Annelien en haar twee boys, of iets andersEsther schreef:Kun je nagaan... we maken natuurlijk te weinig foto's en ik ben zo weinig op jip dat ik dit nu pas zie.

Haha, nou weet ik niet waar ik het neer moet zetten! Hier dan maar, al zou het ook in Zwangerschap & Bevalling kunnen, of in Foto.
Met Roos gaat het supergoed, ze wordt al iets meer wakker (denk: een keer op een dag een half uurtje wakker in plaats van slapen - drinken - slapen - drinken - slapen - etc.). Ik geniet nog steeds erg van de rust die we daardoor overdag nog hebben. Wilbert brengt en haalt de kinderen van en naar school, dus ik hoef 's morgens ook niet op tijd in de kleren te zijn, echt fijn. Afgelopen weken hebben we niet veel bezoek gehad, dat vond ik ook wel prettig. Roos en wij konden dus rustig wennen aan elkaar, zonder al te veel prikkels. Komende weken komt er wel wat meer bezoek.
Met mij gaat het ook nog steeds erg goed, hoewel ik gisteren een dipje had. Ik had een aanval van duizeligheid, niet heel fijn. Maar ik kon 's morgens flink bijslapen en ik heb me voorgenomen om wat vroeger naar bed te gaan - kennelijk kom ik toch niet helemaal aan genoeg slaap. De nachten gaan nog wel wisselend, hoewel er meestal wel 1 periode van ongeveer 4 uur achter elkaar bij zit is de rest van de nacht rommelig en onvoorspelbaar. Soms slaapt ze na een voeding snel weer, soms blijft ze onrustig en wil ze na een uur weer drinken.
Maar over het algemeen voel ik me dus erg goed en ga ik onderhand weer een beetje naar buiten kijken. Donderdag cb, ben benieuwd hoe ze gegroeid is. We zien wel dat haar wangen steeds boller worden, dus ze krijgt genoeg binnen
Anna, Lotte en Maartje zijn ieder op hun manier een beetje uit hun doen (moe, peuterpuberig, onhandig) maar vinden het nog steeds super, zo'n lief klein zusje. Echt leuk om te zien.
Maar goed, het belangrijkste: de foto's!
Lotte en Anna mochten trakteren op maandag. Ze waren supersupertrots!

Ze kan ook huilen, maar dat doet ze niet vaak:

Op maandag was Anne er, kijk hoe lief Roos ligt met haar duim in de mond:

Als wij een kind krijgen, is er wat bijzonders met het weer (bij Anna een temperatuurverschil van 25 graden in 2 weken tijd, bij Lotte een enorm pak sneeuw, bij MAartje een hittegolf en bij Roos dit):

Dit was op woensdag:

Ze krabde zichzelf wel een beetje, maar dat is nu niet meer te zien:

Toen hadden we al een paar dagen geen foto's meer gemaakt en was ze opeens heel anders:

Die handjes blijf ik zoooooooo lief vinden:

Dit was vanmorgen (Pauline, herken je de omslagdoek?):

En kijk hoe lief Thomas en Daniel Roos vinden:

Met Roos gaat het supergoed, ze wordt al iets meer wakker (denk: een keer op een dag een half uurtje wakker in plaats van slapen - drinken - slapen - drinken - slapen - etc.). Ik geniet nog steeds erg van de rust die we daardoor overdag nog hebben. Wilbert brengt en haalt de kinderen van en naar school, dus ik hoef 's morgens ook niet op tijd in de kleren te zijn, echt fijn. Afgelopen weken hebben we niet veel bezoek gehad, dat vond ik ook wel prettig. Roos en wij konden dus rustig wennen aan elkaar, zonder al te veel prikkels. Komende weken komt er wel wat meer bezoek.
Met mij gaat het ook nog steeds erg goed, hoewel ik gisteren een dipje had. Ik had een aanval van duizeligheid, niet heel fijn. Maar ik kon 's morgens flink bijslapen en ik heb me voorgenomen om wat vroeger naar bed te gaan - kennelijk kom ik toch niet helemaal aan genoeg slaap. De nachten gaan nog wel wisselend, hoewel er meestal wel 1 periode van ongeveer 4 uur achter elkaar bij zit is de rest van de nacht rommelig en onvoorspelbaar. Soms slaapt ze na een voeding snel weer, soms blijft ze onrustig en wil ze na een uur weer drinken.
Maar over het algemeen voel ik me dus erg goed en ga ik onderhand weer een beetje naar buiten kijken. Donderdag cb, ben benieuwd hoe ze gegroeid is. We zien wel dat haar wangen steeds boller worden, dus ze krijgt genoeg binnen

Anna, Lotte en Maartje zijn ieder op hun manier een beetje uit hun doen (moe, peuterpuberig, onhandig) maar vinden het nog steeds super, zo'n lief klein zusje. Echt leuk om te zien.
Maar goed, het belangrijkste: de foto's!
Lotte en Anna mochten trakteren op maandag. Ze waren supersupertrots!

Ze kan ook huilen, maar dat doet ze niet vaak:

Op maandag was Anne er, kijk hoe lief Roos ligt met haar duim in de mond:

Als wij een kind krijgen, is er wat bijzonders met het weer (bij Anna een temperatuurverschil van 25 graden in 2 weken tijd, bij Lotte een enorm pak sneeuw, bij MAartje een hittegolf en bij Roos dit):

Dit was op woensdag:

Ze krabde zichzelf wel een beetje, maar dat is nu niet meer te zien:

Toen hadden we al een paar dagen geen foto's meer gemaakt en was ze opeens heel anders:

Die handjes blijf ik zoooooooo lief vinden:

Dit was vanmorgen (Pauline, herken je de omslagdoek?):

En kijk hoe lief Thomas en Daniel Roos vinden:

Oh, dat zou superleuk zijn, maar nee. Ik bedoelde Annelien en haar jongens.Annemarie schreef: Bedoel je alledrie, Annelien en haar twee boys, of iets anders.
Zucht zwijmel wat is ze mooi
. En dat hoofd van Lotte als ze binnen loopt met de traktatie, zo stralend.
Bij baby's zeggen mensen ook altijd wat over het lijken op en ik kan het ook niet laten. Ik denk dat Roos een Anna lookalike gaat worden en niet op Maartje en Lotte gaat lijken. Een mini Esther dus en niet een mini Wilbert
.

Bij baby's zeggen mensen ook altijd wat over het lijken op en ik kan het ook niet laten. Ik denk dat Roos een Anna lookalike gaat worden en niet op Maartje en Lotte gaat lijken. Een mini Esther dus en niet een mini Wilbert

Prachtig! En wat een donkere haartjes heeft ze. Heel lief.
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Wat leuk om een update te lezen en zien. Mooie foto's van Roos. Diel huil foto vind ik heel bijzonder, mooie lichtval, de expressie op haar gezichtje. En op de andere foto's gewoon heel lief!
wat is ze mooi esther! en dat krabben, dat doet mark ook. gister voor het eerst zijn nageltjes geknipt
had wel wat eerder gemogen...
leuk hoor, de grote zussen die aan het uitdelen waren. hier heeft jeroen dat allemaal verzorgd en natuurlijk geen foto's genomen
en ik zou deze foto's ook in het fototopic zetten hoor, dan lezen veel meer mensen het! ik had er ook bijna overheen gekeken

leuk hoor, de grote zussen die aan het uitdelen waren. hier heeft jeroen dat allemaal verzorgd en natuurlijk geen foto's genomen

en ik zou deze foto's ook in het fototopic zetten hoor, dan lezen veel meer mensen het! ik had er ook bijna overheen gekeken

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Wauw, mooi!
(en jullie maken altijd erg mooie foto's!)
(en jullie maken altijd erg mooie foto's!)
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Mooi Esther, dankje voor het delen! Fijn dat het zo goed gaat met jullie. 't is echt een plaatje hoor, die Roos!
Wat een mooie foto's Esther! Het is een prachtkind, zelfs als ze huilt! Geniet maar lekker verder op je roze wolkje....
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Wat een mooie foto's! Ik kijk er naar uit om haar in het echt te bewonderen.
Wow, wat een moppie. Het blijft toch bijzonder, zo'n ienieminie babietje. En leuk hoor, die trotse grote zussen.
En leuk om weer eens wat van Annelien en haar jongens te zien!
En leuk om weer eens wat van Annelien en haar jongens te zien!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
O E sther wat een mooi meisje.
En net wat A nnemarie zei ze heeft veel weg van Anna. Ik kom haar snel een keertje in het echt bewoneren hoor.
En net wat A nnemarie zei ze heeft veel weg van Anna. Ik kom haar snel een keertje in het echt bewoneren hoor.
Regina, moeder van
Wat een schatje Esther! Mag ik haar binnenkort eens in het echt komen bewonderen?
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)