Hieronder een foto-impressie (slechts 20 foto's ) van mijn kerstgroet dit jaar. Ik heb het gemaakt voor de juffen van de kinderen, collega's en familie en vrienden die ik dit jaar extra wil bedanken. Niet alles staat op de foto, in totaal heb ik er 50 gemaakt . Het is winterwondercake bekleed met marsepein. Ook de kaartjes zijn zelf gemaakt.
Wat ontzettend, ongelofelijk mooi gedaan. Wat een werk. Alles is even mooi, de cakejes, de presentatie, de kleuren, de doosjes en niet te vergeten de kaartjes. Heel, heel erg mooi en lief.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Diane afgelopen maandag en dinsdag heb ik al een deel uitgedeeld. Morgenochtend maak ik weer een deel voor donderdag, vrijdag en zaterdag (kan wel toch voor zaterdag?). En dan begin volgende week nog een deel.
Moet ook nog twee taarten maken.
Mijn goede voornemen is om in 2012 minder te gaan bakken, ‘t is me echt te veel naast mijn kinderen en mijn werk. Wel met pijn in mijn hart.
En Chantall workshops is niet echt mijn ding, aandacht over meerdere mensen verdelen vind ik heel vermoeiend, zou ook echt niet weten waar en wanneer (waar haal ik de tijd vandaan). Veel van een mooi resultaat komt ook op je eigen creativiteit en perfectie aan.