Ook fijn een wekker die niet goed staat...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
niekje
J&J SANTORINI

Ook fijn een wekker die niet goed staat...

Bericht door niekje »

met als resultaat dat jasper om 8.45 uur pas wakker was..hij heeft een wekker waarvan je de oogjes dicht kan doen en om 1 of andere reden stond de tijd niet goed en gingen de oogjes niet open vanmorgen, nu hoefde hij er toch niet uit dus kwam het goed uit...

Hij riep om 8.45 uur pas dat hij moest plassen en wou weer terug naar bedje omdat de oogjes nog niet open waren en ligt er nu dus nog in en heb gezegt dat hij zelf naar beneden mag komen hihihi

Van het weekend ook eens proberen zijn wekker niet goed te zetten hihihi

Lekker rustige start voor hem dus deze ochtend en ik heb Floor ff snel met de fiets naar school kunnen brengen, hoefde we niet door de regen te lopen....

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
mama van b en c

Re: Ook fijn een wekker die niet goed staat...

Bericht door mama van b en c »

Wat fijn zeg!

Hier is dat vandaag ook gebeurd! oogjes stonden wel goed maar B. werd net iets eerder wakker, toen heeft manlief hem bij mij neergelegd en C. lag er al en omdat aap nog niet wakker was moest hij van mij wel weer gaan slapen. 8.45 werden ze wakker omdat ik er onderhand wel uit wilde! Heerlijk he!
LiesbethN

Bericht door LiesbethN »

Zo'n wekker wil ik ook wel als dat voor uitgeslapen kindjes zorgt :mrgreen:
Suuz

Bericht door Suuz »

hmmm heerlijk is dat zeg! klinkt erg goed..
niekje
J&J SANTORINI

Bericht door niekje »

LiesbethN schreef:Zo'n wekker wil ik ook wel als dat voor uitgeslapen kindjes zorgt :mrgreen:

Ik moet zeggen dat Jasper heel strikt is in zijn wekker, hij komt er dus ook niet eerder uit als hij wel wakker is maar zijn oogjes nog niet open zijn...hij wordt zelfs heel erg boos als ik zeg dat hij eruit mag als de oogjes nog niet open zijn zoals vanmorgen....toen heeft hij dus nog een half uur wakker in bed gelegen totdat ik hem duidelijk had gemaakt dat zijn wekker niet goed stond en de oogjes pas morgenvroeg open gaan, toen heb ik de oogjes zelf maar open gedaan en toen was het goed......gekke jongen....

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Plaats reactie