S@ar heeft altijd redelijk geslapen: overdag prima en 's nachts met de nodige voedingen ook redelijk. Maar de laatste tijd lijkt het steeds slechter te gaan.... Met name 's avonds en 's nachts, ze word heel vaak wakker en wil/kan alleen aan de borst weer verder slapen. Een tijdje terug was ik het zo zat om elke keer zo lang op haar kamertje te zitten dat ik haar bij ons in bed heb genomen, op zich geen probleem, zo sliepen we allemaal een stuk beter! Maar nu wil ze, als ze bijv om 21.00 alweer wakker word (en net pas een uurtje geslapen heeft

) alléén weer verder slapen in ons bed, aan de borst. Dus gebeurt het steeds vaker dat ik 'verplicht' al om 21 ofzo in bed lig

En het grootste probleem vind ik nog, dat als ik wat pogingen doe om haar toch anders in slaap te krijgen, ze alleen maar wakkerder word. Gisteravond bijv. van 21.15 tot 22.00 geprobeert haar in slaap te wiegen, aaien, muziekje aan etc. Dat lukte niet, dus toen aan de borst bij ons in bed, was ze alleen maar onrustig aan het doen, spelen etc en uiteindelijk was het na middernacht voor ze weer sliep...
De laatste week gaat het in slaap vallen overdag ook minder goed en dat terwijl ik haar altijd zó heb kunnen wegleggen en ze sliep! Nou is ze wel verkouden en begint ze ineens te tijgeren, maar toch ben ik zo bang dat ik haar straks overdag ook alleen aan de borst in slaap kan krijgen.....en dat is helemaal niet handig met een ondernemende peuter erbij... Bah, ik heb er gewoon buikpijn van

Slapen is toch al iets wat ik heel moeilijk los kan laten....en als het dan ook nog eens ze slecht gaat....ik ga even een potje zitten huilen denk ik
Iemand wijze raad, ervaring of gewoon een hart onder de riem??