Bah, bah, bah!!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Linkje
J&J SANTORINI

Bah, bah, bah!!

Bericht door Linkje »

Je!mer heeft diarree!
Het begon begin vorige week als een buikgriepje, met overgeven. En daarna kwam de diarree... en die is er dus nog steeds. :-&
Ik ben vrijdag al met hem naar de ha geweest, want het duurt mij veels te lang. Maar aangezien hij verder niet ziek is, geen koorts heeft, en niet aan het uitdrogen is, doen ze er dus niks aan. Dus het is een kwestie van afwachten.
Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels er wel zat van ben om elke (!) ochtend zijn beddengoed te moeten wassen, en Je!mer uit een druipende luier te tillen en in de badkuip te zetten om af te hozen...

Dus, iemand de gouden tip voor mij?!
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Kimmie
J&J SANTORINI

Re: Bah, bah, bah!!

Bericht door Kimmie »

he bah wat sneu.

Hel epraktische tips, 's nchts een extra keer verschonen voordat jullie naar bed gaan? Of komt het pas echt in de ochtend dat je weet?
Anders wat grotere luier aandoen?

Niks geven kwa voeding wat laxerend kan zijn of waar darmen extra op reageren.
Denk bijv aan thee ipv sap (geen suikers), wit brood/beschuit ipv volkoren brood, niet meer drinken aanbieden als anders (het lichaam regelt dat zelf goed, tenzij koorts aanwezig is), wat zout toevoegen aan eten of kleine hvh snack met zout (houd vocht vast waardoor ontlasting dikker word).... er zijn er nog wel een paar maar moet nu even verder.... als het me te binnen schiet dan reageer ik nog even.

Beterschap!!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Cola zonder prik, 1 glas over een uur geven. Helpt goed, ze krijgen vocht binnen en het vocht wordt beter opgenomen.

Bij uitdroging banaan en naturelchips erbij.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
AstridJordi
J&J SANTORINI

Bericht door AstridJordi »

Hier hebben we precies hetzelfde. Ook eerst een dag overgegeven en daarna dus diarree. Gelukkig is Robin nu wel weer wat blijer maar de diarree blijft. De tips van kimmie ga ik denk ik ook maar gebruiken. Maar het is wel een vieze bedoening. Jij ook maar beterschap met je mannetje.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Kimmie schreef:Hel epraktische tips, 's nchts een extra keer verschonen voordat jullie naar bed gaan? Of komt het pas echt in de ochtend dat je weet?
Anders wat grotere luier aandoen?
Het komt echt pas 's ochtends, het is alleen jammer dat hij het niet op de pot durft te doen. Ik denk niet dat een grotere luier gaat werken, dan sluiten de randjes toch niet meer goed aan? We hebben nu al zo'n last van lekkage....

In elk geval bedankt voorde tips dames, we gaan het proberen.

Enne, ook beterschap voor Robin. Je!mer is er gelukkig ook heel vrolijk onder, wij alleen iets minder.
:? :D

- Gandhi -
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ik zou van die blauwe onderleggers of een grote badhanddoek onder zijn kontje leggen! die kun je zo weggooien ipv het hele beddengoed weer wassen.
beterschap!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Wij hebben er ook weer last van. Liam is een week aan de diarre geweest. Echt elke keer doorlek luiers en toen is hij een week beter geweest nu is hij gister ochtend begonnen met overgeven en weer dunne ontlasting ik wordt er gek van.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Het gaat ook wel enorm rond hier.
Het begon met Edw!n's vader, toen Edw!n zelf, toen Je!mer. Toen was het even stilte voor de storm, om vervolgens verder te gaan met mijn moeder, mijn zusje en nu is de hond (!) van mijn zusje zelfs aan de dunne!!!

@Chantal: ik heb vanacht z'n bed volgelegd met dikke, oude handdoeken. En toen... niks. :roll:

- Gandhi -
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

dan werkt het dus wel heel goed 8) :lol:
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie