speciale rompers gezocht
speciale rompers gezocht
kent iemand rompers met als kraag het idee van een blousje??
Daar ben ik namelijk naar op zoek, alleen geen idee of ze bestaan!
Eventueel een polokraagje zou ook goed zijn.
Daar ben ik namelijk naar op zoek, alleen geen idee of ze bestaan!
Eventueel een polokraagje zou ook goed zijn.
Re: speciale rompers gezocht
ik heb er een gekregen met een polokraagje ik weet helaas niet waar deze vandaan komt.
Trotse mama van J en T
mieke, dank je wel!
ik zat te zoeken op romper en blouse... (en toen wist ik niet eens hoe ik een blouse moest schrijven
)
Ik heb voor Daan van die hema truien gekregen, maar dat is zonder kraag niet mooi. Maar om nu een romper een blousje en een trui aan te doen lijkt me zoooo heet. Nu gauw bestellen en dan kan ik ze aan gaan doen. Denk dat ik bij rainbowbabies wel ga slagen.
ik zat te zoeken op romper en blouse... (en toen wist ik niet eens hoe ik een blouse moest schrijven

Ik heb voor Daan van die hema truien gekregen, maar dat is zonder kraag niet mooi. Maar om nu een romper een blousje en een trui aan te doen lijkt me zoooo heet. Nu gauw bestellen en dan kan ik ze aan gaan doen. Denk dat ik bij rainbowbabies wel ga slagen.
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Ga eens kijken bij de H&M Heleen, daar heb ik ze laatst zien hangen, was wel al opruiming dus of ze er nog zijn...?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
ik zag laatst een setje (kerst)rompers bij de etos. Hele leuke blauwe met gewoon algemene sterren en dus echt wel nu te dragen. Miss met lange mouw maar iig met kraagje... erg leuk!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Welk maatje moet je hebben? Ik heb er nog liggen van Feetje in maat 68, donkerblauw en lichtblauwe polo. Ze kosten niets, want ze zaten per ongeluk in een doos die we terugkregen van een winkel (onverkocht) en daar kwam een vriendin van mij pas achter toen ze na 2 jaar die doos aan mij gaf.
lieve schat, ik kom amper mijn huis uit behalve de ritjes naar school...mAmArianne schreef:Ga eens kijken bij de H&M Heleen, daar heb ik ze laatst zien hangen, was wel al opruiming dus of ze er nog zijn...?

dus kijken bij de h&m gaat even niet lukken. Ik zeg tegen iedereen maar: volgend jaar ben ik weer van de partij (en waarschijnlijk wel eerder hoor) en eerlijk opgebiecht, zaterdag heb ik even in ede gelopen omdat walter thuis was met de jongens maar lekker winkelen lukt nog niet zo.
Daan gaat nu de rompers maat 62 in en de kleertjes zijn 62 en 68, dus het zou wat kunnen zijn! Weet je het zeker? Uiteraard tegen verzendkosten!Claudiac schreef:Welk maatje moet je hebben? Ik heb er nog liggen van Feetje in maat 68, donkerblauw en lichtblauwe polo. Ze kosten niets, want ze zaten per ongeluk in een doos die we terugkregen van een winkel (onverkocht) en daar kwam een vriendin van mij pas achter toen ze na 2 jaar die doos aan mij gaf.
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Schatteke... H&M kun je ook online bezoeken heHeleenW schreef:lieve schat, ik kom amper mijn huis uit behalve de ritjes naar school...mAmArianne schreef:Ga eens kijken bij de H&M Heleen, daar heb ik ze laatst zien hangen, was wel al opruiming dus of ze er nog zijn...?![]()
dus kijken bij de h&m gaat even niet lukken. Ik zeg tegen iedereen maar: volgend jaar ben ik weer van de partij (en waarschijnlijk wel eerder hoor) en eerlijk opgebiecht, zaterdag heb ik even in ede gelopen omdat walter thuis was met de jongens maar lekker winkelen lukt nog niet zo.

°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
ja idd, maar omdat je ze had zien hangenmAmArianne schreef:Schatteke... H&M kun je ook online bezoeken heHeleenW schreef:lieve schat, ik kom amper mijn huis uit behalve de ritjes naar school...mAmArianne schreef:Ga eens kijken bij de H&M Heleen, daar heb ik ze laatst zien hangen, was wel al opruiming dus of ze er nog zijn...?![]()

maar je hebt gelijk!