laatste cb bezoek
laatste cb bezoek
B. is vandaag voor de laatste keer op het cb geweest. Wat gek, hij wordt nu echt groot. De ogentest was goed en alle lichamelijke controles ook. Het prikje vond hij natuurlijk niet leuk maar hij sloeg zich er best dapper door heen.
En de gegevens: 98cm en 13,8kg!
En de gegevens: 98cm en 13,8kg!
Re: laatste cb bezoek
Ja, wat worden ze dan groot ineens hè? Ook een klein jongetje dus, die B van jou. Ik denk dat Giel erg in de buurt zit, qua cijfers.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Krijg je trouwens tegenwoordig de kinkhoestprik nog apart van de DTP? Of zit dat al bij elkaar in 1 injectie?
Het was 1 prik voor DKTP inderdaad. Dat scheelde weer, ik moet er niet aan denken dat hij na die ene prik er nog 1 moest!
En inderdaad een klein mannetje, hij zit nog in maar 98!
Ja, Giel ook. ach, mooi goedkoop toch, dat ze zo lang met 1 maat doen.mama van b en c schreef:
Toevallig Marrit vorige maand zelf eens gemeten en gewogen, 98cm en 13,6kg, dus net zoiets. Maar zij draagt sinds kort wel vooral 104, duidelijke lange armen en benen. Gelukkig heeft ze heel veel kleding die van haar nog smallere oudere nicht komt, dat past perfect, want anders zou ik denk ik echt moeten zoeken naar iets passends.
En nu bijna naar school, heeft hij er al zin in?
En nu bijna naar school, heeft hij er al zin in?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Hannah moet 13 feb naar het CB. Precies 2 mnd voor ze 4 wordt.
Toevallig van de week gewogen en ze komt ernstig richting de 20 kilo
En nee ze is niet dik, gewoon groot.
Heb haar nog niet gemeten, maar dat laat ik even aan CB over denk ik.
En kan je je al voorstellen dat je kleine jongen straks op school rond loopt?
Met Hannah heb ik er qua lengte geen moeite mee, alleen het feit dat ik ze los moet laten zeg maar...
Toevallig van de week gewogen en ze komt ernstig richting de 20 kilo

Met Hannah heb ik er qua lengte geen moeite mee, alleen het feit dat ik ze los moet laten zeg maar...

Tom heeft z'n APK ook binnen; hij is 104cm en 17.4kg
En dat terwijl ze het eerste jaar volhielden dat hij klein zou blijven; hij is nu gewoon gemiddeld! En mijn stoere boy gaf geen kik bij de prik. Had ik niet verwacht!

A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Bertrik is net 4 en die weeg ook al in de 20 kg. Maar goed hij is groot! (Ik gok iets van 1.15). Hij draagt ook al maat 110 broeken en shirt 116/122. Hij is verder geod in vehouding en dan is er niets aan de hand! Hij scheelt trouwens maar een halve kg met z'n broer die bijna 2 jaar ouder is....Vermanen schreef:Hannah moet 13 feb naar het CB. Precies 2 mnd voor ze 4 wordt.
Toevallig van de week gewogen en ze komt ernstig richting de 20 kilo![]()
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Marrit en hij zijn lang ongeveer gelijk opgegaan, afgelopen zomer was er al meer verschil, en dat zal in juni dan nog wel meer zijn. Of Marrit moet nog langer in haar groeispurt blijven hangen, maar dat betwijfel ik toch. Tom heeft flink ingehaald, zeg!Thommy schreef:Tom heeft z'n APK ook binnen; hij is 104cm en 17.4kgEn dat terwijl ze het eerste jaar volhielden dat hij klein zou blijven; hij is nu gewoon gemiddeld! En mijn stoere boy gaf geen kik bij de prik. Had ik niet verwacht!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
naar school ja... pffff ik moet er nog even niet aan denken, hij heeft er zelf in ieder geval heel veel zin in.