Als het me nog lukt voor zaterdag, wil ik een taart voor T_wan zijn afzwemmen maken. Iemand nog een super-idee??
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat je met de sugar gun ook bakstenen kunt maken. Hoe doe je dat?
Afzwemtaart en bakstenen
Moderator: Chantal
Afzwemtaart en bakstenen
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Re: Afzwemtaart en bakstenen
Nog niet geprobeerd, maar zo zou ik het doen: de vierkante "slierten" naast elkaar leggen en beetje uitrollen. Om de cm. met een tooltje een streepje erin (of voordat je uitrolt).
Voor kleine steentjes de vierkante sliert in stukjes snijden en stapelen maar?
Als je het wil proberen ben ik benieuwd naar het resultaat.
Voor kleine steentjes de vierkante sliert in stukjes snijden en stapelen maar?
Als je het wil proberen ben ik benieuwd naar het resultaat.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
't lijkt me niet nakkelijk om met een sugerkraft gun bskstenen te makrn, wat losse zullen wel lukken, maar als je echt een volledig bakstdnen muurtje wilt maken lijkt het me niet handig, dzn zou ik gewoon in een lap marsepein lijnen duwen in de vorm van bakstenen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
- channiemam
- J&J HAWAII
En? Is het nog gelukt?
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Nee, ik heb het niet meer geprobeerd. Hij moest pas om 15.30 uur afzwemmen en wilde daarna 'als kado' gaan gourmetten. Tja, dan hoeft er natuurlijk geen taart meer bij want dan wordt er daarna niet meer gegeten.channiemam schreef:En? Is het nog gelukt?
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)