is geen geweldige combinatie kom ik nu achter. Ik dacht altijd dat het geen kwaad kon maar dat is toch anders.
Gister overdag heb ik nog redelijk gekolfd hoewel het veel langer duurde. 's Morgens zeker 250 cc gekolfd, wel laat gekolfd normaal kolf ik eerder, 's middags met pijn en moeite 150 cc gekolfd. Ik was bang dat S enn 's avonds niet genoeg zou hebben maar het viel mee. Hij komt vaak nog 1x 's nachts en dat was nu ook dus dat viel mee.
Zojuist gekolfd, links kwam er niks ook na 2x de kolf op de 1ste stand gezet te hebben, rechts ook 2x fase 1 en toen kwam er wel wat, 100cc gekolfd maar duurde erg lang. Toen nog een keer links geprobeerd, zichtbaar kwam er niks maar toen ik afkoppelde zag ik wel wat druppels. Toch maar gestopt om te voorkomen dat ik de boel kapot kolf.
Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Wat kan ik er aan doen? Ik heb genoeg melk in de vriezer dus dat is het probleem niet maar het is ook niet de bedoeling dat de bv nu terug gaat lopen.
buikgriep en bv
buikgriep en bv
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Re: buikgriep en bv
Als je moet kolven zou ik dat wel doen maar niet te lang volhouden als er niks uitkomt dan trek je idd eea kapot.
Het buikvirus moet ook weer overgaan dus dan loopt het vanzelf weer op.
Het buikvirus moet ook weer overgaan dus dan loopt het vanzelf weer op.
Dank je voor je reactie. S enn is vandaag op het kdv dus moest kolven, gisteren bij opa&oma. WEl fijn kan ik tenminste ziek zijn maar het baarde me wel zorgen dat ik zo moeilijk en weinig kolf.
Dan zal S enn straks wel wat regeldagen hebben om de boel weer op peil te krijgen.
Dan zal S enn straks wel wat regeldagen hebben om de boel weer op peil te krijgen.
Wat joke zegt en drinken, drinken, drinken en nog meer drinken! Jezelf hebt vocht nodig om op te knappen en voor je productie is het ook belangrijk.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Dank je voor jullie reacties, dat drinken is wel een hele goede en natuurlijk weet ik dat wel maar ik dacht dus dat ik al genoeg dronk maar niet dus. En eigenlijk ook minder dan anders. Daar na de kolfsessie van vanochtend maar iets aangedaan en ik heb zojuist gekolfd en toen zat er 200cc in het flesje dus dat is weer een zorg minder.
Ik heb toen Wytse jong was een paar keer buikgriep gehad, en elke keer moeite met kolven in de dagen/weken erna. Maar dat komt echt wel goed, gewoon zo vaak mogelijk aanleggen, en dan krik je het wel weer op. Ik was wel blij met wat extra vriezervoorraad trouwens in die periodes, maar zo lang je die dus hebt is er niets aan de hand.
Volgens mij weten ze er trouwens bij live voeden echt nog wel genoeg uit te krijgen, dus als je niet zou kolven zou je het nauwelijks merken.
Volgens mij weten ze er trouwens bij live voeden echt nog wel genoeg uit te krijgen, dus als je niet zou kolven zou je het nauwelijks merken.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)