Microfoon vraag

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
wilmama
J&J HAWAII

Microfoon vraag

Bericht door wilmama »

Is er iemand die voor de kindjes een microfoontje heeft?

A nne houd heel erg van zingen en dansen dus daar willen we graag iets mee doen voor haar verjaardag.

We willen dus een microfoon kopen maar het liefst wel draadloos. Ik zie wel microfoons op een standaard met een draad maar dat lijkt me niets voor A nne.
Ook hand microfoons met knopjes geluidjes en weet ik het wat allemaal. Maar versterken die de stem ook zonder al die geluidseffecten?

Ik zoek iets wat dus de stem versterkt zonder draad waar ze gewoon lekker mee kan dansen en zingen.

Iemand een tip voor een leuke microfoon want weet gewoon niet wat een goede koop zal zijn. Overal staat zo weinig info bij.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
channiemam
J&J HAWAII

Re: Microfoon vraag

Bericht door channiemam »

wilmama schreef:Is er iemand die voor de kindjes een microfoontje heeft?

A nne houd heel erg van zingen en dansen dus daar willen we graag iets mee doen voor haar verjaardag.

We willen dus een microfoon kopen maar het liefst wel draadloos. Ik zie wel microfoons op een standaard met een draad maar dat lijkt me niets voor A nne.
Ook hand microfoons met knopjes geluidjes en weet ik het wat allemaal. Maar versterken die de stem ook zonder al die geluidseffecten?

Ik zoek iets wat dus de stem versterkt zonder draad waar ze gewoon lekker mee kan dansen en zingen.

Iemand een tip voor een leuke microfoon want weet gewoon niet wat een goede koop zal zijn. Overal staat zo weinig info bij.
Wij hebben er een voor de meiden. Zo een van 20 euro met draadje en extra muziek knopjes op een standaard. Hij versterkt je stem. De meiden spelen er zeer regelmatig mee.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gootje
J&J MALEDIVEN

Re: Microfoon vraag

Bericht door Gootje »

Hier ooit eentje kado gekregen. Hij doet het al lang niet meer, maar er wordt nog steeds even veel mee gespeeld.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Plaats reactie