Eline is ziek
Eline is ziek
Mijn kleine meisje is ziek. Sinds gisterochtend is ze aan het spugen. Gister bleef er bijna niets binnen, bv, thee, water, het kwam er binnen 5 min. in grote golven weer uit. Gisteravond ging het iets beter, hield ze meer vocht binnen. Vannacht heeft ze een aantal voedingen gehad die wel binnen bleven, maar ook een paar die er weer uitkwamen en vanochtend hetzelfde. Ze is behoorlijk afgevallen (icm de waterpokken 1 1/2 week geleden) en is heel wiebelig en hangerig. Plasluiers zijn echt minimaal. Waar kan ik nog meer op letten ivm uitdrogen?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Re: Eline is ziek
Poeh dat klinkt niet goed. Kleine beetjes vocht aan blijven bieden. Misschien een stukje komkommer oid als zij wil? En misschien toch wel alvast ors in huis halen? Ik hoop dat ze er niet zo lang last van heeft als David had. Beterschap!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Heeft ze ook koorts? Dan wel extra oppassen hoor.
Ik heb ooit een keer de HA gebeld en als je elke 10 minuten 1 theelepeltje water kan geven wat binnen blijft dan droogt een kind maar zo niet uit werd mij toen verteld...
En als je na een paar keer 1 theelepeltje water ook 2 theelepeltjes kan geven kan je het zo rustig opbouwen!
|Beterschap!!
Ik heb ooit een keer de HA gebeld en als je elke 10 minuten 1 theelepeltje water kan geven wat binnen blijft dan droogt een kind maar zo niet uit werd mij toen verteld...
En als je na een paar keer 1 theelepeltje water ook 2 theelepeltjes kan geven kan je het zo rustig opbouwen!
|Beterschap!!
koorts heb ik niet het idee, wel een beetje verhoging. Net om kwart voor 2 gevoed en haar in bed gelegd, die voeding is erin gebleven en ze slaapt nu nog... dus dan zal het met uitdrogen idd wel meevallen.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Je kan op haar handje of ribbenkast haar vel vastpakken en als het niet direcht terugschiet maar even blijft staan dan is het serieus uitdroging.
Dat van die theelepeltjes water geven, zeker doen. Of BV, dan krijgt ze tenminste ook voeding binnen om aan te sterken.
Verder dikke knuffel en beterschap voor je kleine meisje.
Dat van die theelepeltjes water geven, zeker doen. Of BV, dan krijgt ze tenminste ook voeding binnen om aan te sterken.
Verder dikke knuffel en beterschap voor je kleine meisje.
Waar je ook op kan letten of ze huilt met tranen, zo niet dan de ha bellen. Ze is nog klein, dus als je niet vertrouwd zo gewoon bellen. Dan maar een keertje voor niks.
Beterschap voor de kleine meid.
Beterschap voor de kleine meid.