Ze praat niet zo heel erg veel maar ze zit altijd helemaal in dit programma. Nu een aflevering dat ze Hide moeten roepen als ze de vos zien. En iedere keer als dat beest in beeld kwam roept Liv: hide! Zo schattig vind ik het.
Hoe schattig is dit!
Hoe schattig is dit!
Liv kijkt Dooooo (oftewel Diego
) Dora is Daaaaaaaaaaa
Ze praat niet zo heel erg veel maar ze zit altijd helemaal in dit programma. Nu een aflevering dat ze Hide moeten roepen als ze de vos zien. En iedere keer als dat beest in beeld kwam roept Liv: hide! Zo schattig vind ik het.
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
-
JasmijnLinde
- J&J MAURITIUS
Re: Hoe schattig is dit!
Oh dat is echt genieten!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
-
Hanne
zo ontzettend leuk. ik geniet ook zo van al die woordjes die er nu ineens allemaal komen
-
HeleenW
eigenlijk vind ik het niet schattig hoor, daar hoort beeldmateriaal bij toch?
Maar een beetje inlevend in zo'n kleintje wat helemaal meedoet, dan kan ik me voorstellen dat je moeder hart een huppeltje maakt!!
Maar een beetje inlevend in zo'n kleintje wat helemaal meedoet, dan kan ik me voorstellen dat je moeder hart een huppeltje maakt!!
Echt heel lief.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Geweldig! Hier ook een meisje wat helemaal enthousiast kan worden als ze dat voorbij ziet komen. Echt genieten!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)
Oh geweldig!
Roos praat ongeveer het zelfde. En ik vind da babytaalthe zo leuk. Vic en elize praatte allebei veel sneller en duidelijker maar dit vind ik schattiger.
En ja Dora, ik persoonlijk kan Dora na 6 jaar wel schieten maar die kinderen blijven haar leuk vinden!
Roos praat ongeveer het zelfde. En ik vind da babytaalthe zo leuk. Vic en elize praatte allebei veel sneller en duidelijker maar dit vind ik schattiger.
En ja Dora, ik persoonlijk kan Dora na 6 jaar wel schieten maar die kinderen blijven haar leuk vinden!
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Koelala en Hagala zijn resp chocoladevla en hagelslag, haha.
Doda vind ze ook erg leuk. En als Homo (Elmo) op tv is dan draait ze helemaal door, haha. Ik geniet er van hoewel ik het soms ook erg moeilijk vind als ik haar niet versta. Ze wordt er zo pissig van.
Ook lief, als je vraagt naar de namen dan krijg je 'Issa, Ninne, MIJ'. Ze weigert haar eigen naam uit te spreken.
Doda vind ze ook erg leuk. En als Homo (Elmo) op tv is dan draait ze helemaal door, haha. Ik geniet er van hoewel ik het soms ook erg moeilijk vind als ik haar niet versta. Ze wordt er zo pissig van.
Ook lief, als je vraagt naar de namen dan krijg je 'Issa, Ninne, MIJ'. Ze weigert haar eigen naam uit te spreken.
Mama van F¡nne (dec '05), Yrs@ (feb '08 ) en R¡vk@ (nov '09)
Stoergeboortekaartje.nl
Stoergeboortekaartje.nl
-
mijadja
hoe schattig? Nou, heel schattig!!
Ja, die frustratie als je ze niet begrijpt, errug!! Maar dooo en daaaaa is natuurlijk erg duidelijk, hahah
Ja, die frustratie als je ze niet begrijpt, errug!! Maar dooo en daaaaa is natuurlijk erg duidelijk, hahah
Ja daar zeg je wat Suus: als ik roos voor de spiegel zet en en haar vraag wie da is zegt ze ook mij. Hetzelfde met foto's van haarzelf. Gek hè!Suus schreef:Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Elize is Edide. Victorine is viccedine.
Ze heeft heel veel moeite met de l en s.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Hahaha, Finn is Dien en sinds een weekje zegt ze heel af en toe Iesss en we hebben nu in de gaten dat ze dan zichzelf bedoelt. Zoo leuk. Liv zei ook heel llang en heel vaak MIJ! (en dan ook zo kattigAnnemiekD schreef:Ja daar zeg je wat Suus: als ik roos voor de spiegel zet en en haar vraag wie da is zegt ze ook mij. Hetzelfde met foto's van haarzelf. Gek hè!Suus schreef:Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Elize is Edide. Victorine is viccedine.
Ze heeft heel veel moeite met de l en s.
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
-
mama van b en c
Leuk he
C. noemt zichzelf jij. Heel irritant, jij doen betekent dus dat hij het zelf wil doen en niet dat ik het moet doen
C. noemt zichzelf jij. Heel irritant, jij doen betekent dus dat hij het zelf wil doen en niet dat ik het moet doen