Liv kijkt Dooooo (oftewel Diego ) Dora is Daaaaaaaaaaa
Ze praat niet zo heel erg veel maar ze zit altijd helemaal in dit programma. Nu een aflevering dat ze Hide moeten roepen als ze de vos zien. En iedere keer als dat beest in beeld kwam roept Liv: hide! Zo schattig vind ik het.
Oh geweldig!
Roos praat ongeveer het zelfde. En ik vind da babytaalthe zo leuk. Vic en elize praatte allebei veel sneller en duidelijker maar dit vind ik schattiger.
En ja Dora, ik persoonlijk kan Dora na 6 jaar wel schieten maar die kinderen blijven haar leuk vinden!
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Koelala en Hagala zijn resp chocoladevla en hagelslag, haha.
Doda vind ze ook erg leuk. En als Homo (Elmo) op tv is dan draait ze helemaal door, haha. Ik geniet er van hoewel ik het soms ook erg moeilijk vind als ik haar niet versta. Ze wordt er zo pissig van.
Ook lief, als je vraagt naar de namen dan krijg je 'Issa, Ninne, MIJ'. Ze weigert haar eigen naam uit te spreken.
Suus schreef:Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Doda vind ze ook erg leuk. En als Homo (Elmo) op tv is dan draait ze helemaal door, haha. Ik geniet er van hoewel ik het soms ook erg moeilijk vind als ik haar niet versta. Ze wordt er zo pissig van.
Ook lief, als je vraagt naar de namen dan krijg je 'Issa, Ninne, MIJ'. Ze weigert haar eigen naam uit te spreken.
Ja daar zeg je wat Suus: als ik roos voor de spiegel zet en en haar vraag wie da is zegt ze ook mij. Hetzelfde met foto's van haarzelf. Gek hè!
Elize is Edide. Victorine is viccedine.
Ze heeft heel veel moeite met de l en s.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Suus schreef:Jaaa, lief. Riv heeft ook van die heerlijke woordjes.
Ja daar zeg je wat Suus: als ik roos voor de spiegel zet en en haar vraag wie da is zegt ze ook mij. Hetzelfde met foto's van haarzelf. Gek hè!
Elize is Edide. Victorine is viccedine.
Ze heeft heel veel moeite met de l en s.
Hahaha, Finn is Dien en sinds een weekje zegt ze heel af en toe Iesss en we hebben nu in de gaten dat ze dan zichzelf bedoelt. Zoo leuk. Liv zei ook heel llang en heel vaak MIJ! (en dan ook zo kattig )