Bedankt voor de complimentjes! Ik werk eigenlijk altijd met marsepein en met nieuwe gaat het best goed normaal. Ik krijg ze niet zo strak als sommige anderen hier, maar da's ook een gebrek aan geduld en het feit dat het normaal voor mijn eigen kinderen is, maar verse marsepein is normaal niet zo korrelig en droog. Maar goed, ik had geen zin om nieuwe te kopen; er kwam toch niet veel publiek en ik wist dat R3ns toch alleen maar oog zou hebben voor de autootjes
Ik vind puzzelen juist het makkelijkste! Heb deze op het oog uitgesneden met een voorbeeldje ernaast, vind Bliksem een beetje lijken op die getekende autootjes aan het einde van Cars2, voor degenen die die film gezien hebben misschien duidelijk. Had trouwens ook geen witte marsepein meer, dus de witte stukjes zijn met zo'n onmogelijke "schrijfstift" van glazuur en botercrème gemaakt, toch nog redelijk gelukt vind ik al met al

.
Oh ja, en de hele taart is op één dag gemaakt, ook een record voor mij! 's Ochtends begonnen met bakken, laten afkoelen. Botercrème en slagroom geklopt; toen gevuld en afgesmeerd en later op de avond bekleed en de figuurtjes snel-snel gemaakt. Was best trots op mezelf

.