En dan nog de traktatie

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

En dan nog de traktatie

Bericht door Annemarie »

en dan ben ik............niet klaar :? , moet gelijk door met een prinses en daarna nog Woezel en Pip. In april maar even pauze inlassen.

Deze zijn voor de juffen;
Afbeelding

Afbeelding

En voor de kleuters;
Afbeelding

Roze en blauw/groene cake;
Afbeelding

En een tijdje terug ben ik bij Jipp met dubbel pp geweest;
Afbeelding
Chantal
J&J MALEDIVEN

Re: En dan nog de traktatie

Bericht door Chantal »

wat zijn ze mooi, die voor de juffen!
en de kinderen gaan er natuurlijk helemaal blij mee zijn. als ze maar geen ruzie gaan maken over wie welk plaatje wil...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Chantal schreef:wat zijn ze mooi, die voor de juffen!
en de kinderen gaan er natuurlijk helemaal blij mee zijn. als ze maar geen ruzie gaan maken over wie welk plaatje wil...
Bij Thijs op school is er met Sinterklaas een schatkamer. Een kamer vol verschillende cadeautjes waar ze per klas heen gaan om zelf een cadeautje te kiezen. Afgelopen jaar heb ik het begeleid en het ging helemaal goed. Dit moet dan ook goed gaan toch!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja, slim bedacht zo, iedereen zijn eigen kadootje uitkiezen.
moet lukken idd. en anders de zin die wij thuis gebruiken (gehoord op de bso over de gekleurde bekers, vind het wel een goeie)
je krijgt wat je krijgt, en als je die niet wil heb je niks!
veel plezier met uitdelen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
lotte

Bericht door lotte »

Wat mooi, maar wat een werk!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Wauw! Wat een mooie cc's! Zie ik daar pinspiratie? Heel stijlvol.

De bloemenprint op de cc's van de juffen en het ruitje zijn printjes? Of heb jij zo'n schilderstalent?
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Hanne

Bericht door Hanne »

wat een lief geboortekaartje met dat gelukspoppetje eraan. jouw cc's zijn er ook helemaal mooi bij.
die van de juffen zijn ook echt zo mooi. leuk die gekleurde cake voor de kleuters. hoe heb je dat gedaan?
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Hanne schreef:wat een lief geboortekaartje met dat gelukspoppetje eraan. jouw cc's zijn er ook helemaal mooi bij.
die van de juffen zijn ook echt zo mooi. leuk die gekleurde cake voor de kleuters. hoe heb je dat gedaan?

Ik gok op kleurstof door het beslag. Ik heb wel eens een paars biscuit gemaakt.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

diane76 schreef:Wauw! Wat een mooie cc's! Zie ik daar pinspiratie? Heel stijlvol.

De bloemenprint op de cc's van de juffen en het ruitje zijn printjes? Of heb jij zo'n schilderstalent?

Inderdaad pinspiratie. Leuk, maar ook jammer, ik verzin meestal veel zelf, maar heb nu erg veel pinspiratie :D :? .

Ik heb voor al deze cc's printjes gebruikt. Mijn schildertalent ga ik binnenkort leren kennen tijdens de workshop schilderen op je taart van Alice.

Gekleurde cakejes maak je inderdaad door wat kleurstof aan je beslag toe te voegen. Gewoon die waar je ook marsepein en fondant mee kleurt. Bij biscuit worden de kleuren nog mooier omdat dat beslag wat witter is dan cakebeslag.

De kinderen hadden de cakejes erg lekker en mooi gevonden, Thijs was er best trots op.
Plaats reactie