Mama´s kleren...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mAmArianne
J&J SANTORINI

Mama´s kleren...

Bericht door mAmArianne »

Mama heeft zulke mooie kleren dat ik daar graag elke dag wel 2 of drie verschillende outfits van wil zien :mrgreen:

Papa´s kleren vind ik wat minder, dus die hoeft zich nooit te verkleden voor me...

Zouden ze iets afgesproken hebben, die mannen onder elkaar? Bij papa gebeurt het nooit maar ik moet me echt elke dag wel minstens 1 keer omkleden omdat ik ´wit uitgeslagen´ ben of m´n kleding echt zó nat is gespuugd dat ik het er koud van krijg ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
m-v-Lara/Ilse
J&J SANTORINI

Re: Mama´s kleren...

Bericht door m-v-Lara/Ilse »

Juk! Maar wel lief dat hij papa ontziet.

Maar wat kan jij deze boodschap in een leuk jasje steken zeg! Ik kon tijdens mijn kraamtijd (en nog heel lang er na :oops: ) alleen maar zeuren over dat soort dingen...
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

Misschien gaat het beter als ie ouder wordt? Hier is papa gisteren 2x ondergespuugd door onze 2,5-jarige. Hij liep ook echt naar ML toe, terwijl ik al klaar zat met emmer...
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hihi, hij draait het vast nog wel een keer om, dat hij wel bij papa gaat spugen. en dan niet alleen over zijn eigen kleertjes heen :)

ik was zaterdag voor het eerst aan het werk. mark had na 9 dagen weer eens poep! gelijk tot op zijn rug natuurlijk. dus papa schoonmaken, op dat moment spuugde hij ook en het liep in zijn haartjes. dus papa daar schoonmaken en op dat moment gaat dat piemeltje omhoog en piest ie met een boogje de tafel nat :lol:

toen ik thuiskwam werd ik door femke en chris naar boven gestuurd en kreeg ik een schone natte baby die ik mocht afdrogen en aankleden. jeroen was maar met hem onder de douche gegaan :lol:
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

ach ik kan het beter zo bekijken toch ::wink: daarnaast is er genoeg te wassen dus kan m´n kleren al gauw weer aan...

Dan is het te hopen chantal dat het bijna aant eind van je werkdag was (hoe was dat trouwens?? lijkt me helemaaaal niet leuk) en niet dat hij de hele dag al onder de douche stond te wachten tot jij thuis was :mrgreen:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

haha, hij wist dat ik thuis zou komen. alleen stond ik nog gezellig met buurvrouw te praten voor een minuut of 5 ;) tja, ik wist niet dat ik onmisbaar was thuis... :lol:
en hoe het was.. ik had er geen zin in. eigenlijk nooit hoor. maar het is altijd best gezellig, als de juiste collega's er maar zijn.
vanavond moet ik weer van 18-21 uur werken en dat is ook mijn vaste avond. maar dan zijn er bijna geen klanten en dus ook niet veel collega's. ik werk liever op vrijdag en zaterdag! maar ja, de baas vond dat ik maandagavond moest werken ipv vrijdagmiddag.
scheelt wel weer 30,- bso-kosten per maand ;)
ach, nog een jaar of 35, dan ben ik er vanaf :?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie