Ik wil even de ernst van deze zaak onder jullie aandacht brengen.
Als je kind 6 maanden oud is moet het van 19 tot 7 uur kunnen slapen. Is dat niet zo dan heb je te maken met een slaapprobleem!
wat zijn onze kinderen nu toch al probleemkinderen zeg!
HeleenW schreef:Ik wil even de ernst van deze zaak onder jullie aandacht brengen.
Als je kind 6 maanden oud is moet het van 19 tot 7 uur kunnen slapen. Is dat niet zo dan heb je te maken met een slaapprobleem!
Heb je al melatonine geprobeerd????
wat zijn onze kinderen nu toch al probleemkinderen zeg!
Groetjes,Nicole
Mama van 4
What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
maarre.. jij hebt toch van die voorbeeldige kinderen? zelfs daan doet mee! met een keertje drinken tussendoor
chris was idd zo'n voorbeeldige baby die met 8 weken al doorsliep. al snel kwam femke erachteraan en zij deed er 1,5 jaar over
en nu mark, die slaapt van 18-7 uur met 2 voedingen tussendoor.
prima toch?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ah gelukkig, eindelijk de bevestiging dat ik 2 probleemkinderen heb; ikzelf een probleemkind ben en mijn man ook. Zou het in de familie zitten?
Echt bizar dit soort uitingen. Zoveel moeders worden hiermee onnodig onzeker gemaakt. ML roept vanaf de bank dat er een officiele klacht moet worden ingediend...
ik vind vooral het woord slaapprobleem zo overdreven.
Ik zelf heb ook wel ervaring met goede slapers, maar tot 1,5 jaar heeft Levi toch echt in de vroege ochtend een voeding/eten nodig gehad. En het is absoluut geen kind met een slaapprobleem hoor.
J en L slapen altijd! Daan kan het ook heel goed, maar zie hem niet over 2 maanden van 19 tot 7 slapen zonder een voeding. En toch vind ik hem absoluut een goede slaper.
Ach, niet allen 'jonge gezinnen' beweerd dat. Hoe vaak ik niet heb gehoord dat Tyg0 al lang van 19 tot zou moeten slapen...
Yepz, en je verwent hem door nachtvoedingen te blijven geven, zo leert hij nooit doorslapen...
En wat een shocker , toch slaapt mijn dochterlief al ruim een jaar heel keurig door! Hallelujah! Een wonder, zo strontverwend als ze was met al die nachtvoedingen ...
Vreselijk ja, dat soort blabla. Persoonlijk gaan mijn stekels flink overeind staan bij alle 'moeten op zus leeftijd'...
Hanne schreef:helaas heeft Espen echt een ernstig slaapprobleem. dus ik kan niet zo erg lachen om grappen of suffe berichtgeving erover.
Bij David kunnen wij inmiddels ook van een echt slaapprobleem spreken en dat heb ik zelf ook, maar dit gaat natuurlijk om iets heel anders. In DSM IV staat volgens mij dat een kind van vier maanden slaapproblemen heeft als het vaker dan 4 keer wakker wordt. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
nee joh, ik snap best dat anderen erom moeten lachen. ik vind jouw berichtje ook helemaal niet storend. ik bedoel te zeggen dat zulke berichtjes in de media me pissig maken en dat ik er niet om kan lachen zoals jullie. ik ben namelijk ten einde raad na twee jaar zonder slaap.
Hanne schreef:nee joh, ik snap best dat anderen erom moeten lachen. ik vind jouw berichtje ook helemaal niet storend. ik bedoel te zeggen dat zulke berichtjes in de media me pissig maken en dat ik er niet om kan lachen zoals jullie. ik ben namelijk ten einde raad na twee jaar zonder slaap.
zeer begrijpelijk dat je ten einde raad bent... moeheid sloopt je zo op verschillende fronten, maar daar hoef ik jou niets over te zeggen...
knuff!
Hanne schreef:nee joh, ik snap best dat anderen erom moeten lachen. ik vind jouw berichtje ook helemaal niet storend. ik bedoel te zeggen dat zulke berichtjes in de media me pissig maken en dat ik er niet om kan lachen zoals jullie. ik ben namelijk ten einde raad na twee jaar zonder slaap.
Ik begrijp wat je voelt Hanne. En Meike wordt haast 6..
Als mijn kind van zeven tot zeven slaapt, dan heeft het een slaapprobleem.
Normaal slaapt ze van negen tot vijf, met mazzel zes. Tussendoor nog wel een keer of twee wakker.
Vanavond stortte ze om half zes in en lag om half zeven in bed. Nou, dan maak ik mij zorgen hoor!
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)