Ben ik aan het lezen, en er staan gewoon 3 bladzijdes in met nadelen over borstvoeding en voordelen over kunstvoeding!
Iedereen moet zijn eigen keuzes maken natuurlijk, maar dit vond ik echt raar!
Met allemaal studies waarin blijkt dat bv helemaal niet zo goed is enzo..
Heel vreemd
En er stond niet eens een merk kv bij, dus niet gesponserd!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Vreselijk die bladen. Je zou bijna een klacht indienen.
Vind je ze nog wel leuk om te lezen? Ik koop ze niet meer. omdat ik er helemaal kriegel van werd. Vandaag in de wachtkamer op de poli wel 5 exemplaren van borstvoeding vandaag gelezen; omgekeerde wereld met Viva Mama
Chantal schreef:En er stond niet eens een merk kv bij, dus niet gesponserd!
Maar ze hebben er niet alleen belang bij als hun merk genoemd wordt hè? Zoveel merken zijn er niet.
Raar hoor. Is het een soort recalcitrante tegen-actie omdat ze een beetje zat zijn van alle 'borstvoeding is het beste'-berichten?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
ja zo leek het wel esther! allemaal van die kleine onderzoek-voorbeeldjes erbij. dat het eigenlijk niet goed is omdat er niet genoeg vit. d in zit.
en de vit. c is helemaal verdwenen na kolven, koelen en opwarmen..
daar heb je met kv helemaal geen last van! daar zit alles in, dus beter voor je kind.
en die goede stoffen die erin zitten stellen niet zoveel voor, die krijgen baby's al voor hun geboorte.
oja, het is dat ik hem al op heb gezegd hoor, anders had ik dat nu accuut gedaan!
Sinds wanneer heeft Viva wel artikelen die kloppen?
Viva redactie beweert ook dat onder hun lezers/doelgroep vruchtbaarheidsproblemen niet voorkomen (toen zij benaderd werden om daar eens een artikel aan te wijden) dus volgens mij leven ze in een andere dimensie
echt? vreemd.. krijg net vandaag weer een rekening binnen. dacht dat ik had opgezegd, maar dat was voor de jongegezinnenpas die ik nog nooit gebruikt heb maar wel al 6 jaar voor betaal geloof ik
zal ze gelijk mailen dat ik het stop wil zetten!