ik wil eens investeren in ee n goede voedingsbh. nu draag ik ze van de hema maar ze zijn eigenlijk te klein waardoor dat bandje steeds over mijn tepel schuift. welke vinden jullie fijn? moet dus lekker zitten, steun geven maar ook praktisch zijn met voeden en niet te veel bloot geven
Ik heb er één van noppies die heel fijn zit en waardoor ik gewoon weer eens een mooi decolleté kreeg, ook belangrijk! Maar daar vouw je gewoon de hele flap naar beneden.
Die van mammae vind ik erg mooi en lijken mij ook handig, maar w duur. Die zou ik dus echt in de winkel willen passen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Die van mammae staat ook op mijn verlanglijstje. Wat een mooie BH's. Ze verkopen ze hier in het naastgelegen dorp, maar ik wacht in ieder geval eerst de bevalling af. Geen idee met welke cupmaat ik dit keer "eindig". Ik vind ze wel ontzettend duur, maar ja, kv is ook duur .
Ik heb er nu trouwens 2 van de kruidvat. Die waren een week of twee geleden in de aanbieding. Zitten erg lekker moet ik zeggen, waren spotgoedkoop en zijn ook nog eens erg leuk om te zien. Misschien hebben ze ze nog wel.
Sietske schreef:Ik heb er nu trouwens 2 van de kruidvat. Die waren een week of twee geleden in de aanbieding. Zitten erg lekker moet ik zeggen, waren spotgoedkoop en zijn ook nog eens erg leuk om te zien. Misschien hebben ze ze nog wel.
Die heb ik ook gekocht, zit inderdaad erg lekker.
Ik heb momenteel ook voedingshemdjes aan van Glamourmom, met een bh ingebouwd. Ze zijn ook niet goedkoop, maar zitten erg lekker, is warm en m'n buik is bedekt.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -